Folksvagen vraća stotine hiljada automobila iz - mrtvih

Nemački proizvođač je do sada potrošio više od deset milijardi dolara na saniranje "dizelgejta"

7

Kao posledica afere "dizelgejt", Folksvagen je potrošio preko 7,5 milijardi dolara na otkup 350.000 problematičnih vozila u SAD, koja se trenutno nalaze na 37 punktova širom zemlje.

Trenutno ona čine najveća automobilska groblja, ne samo, u Americi.

Većina će se uskoro vratiti u život, ali će pre toga proizvođač morati da im popravi problematičnu pogonsku jedinicu, a posebno softver zbog kog je i cela afera izbila pre više od tri godine.

Prema rečima predstavnika Folksvagena, dizelaši su i dalje veoma popularni među kupcima, pa se očekuje da neće biti velikih problema oko njihovog povratka u saobraćaj.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Kao posledica afere "dizelgejt", Folksvagen je potrošio preko 7,5 milijardi dolara na otkup 350.000 problematičnih vozila u SAD, koja se trenutno nalaze na 37 punktova širom zemlje.

Trenutno ona čine najveća automobilska groblja, ne samo, u Americi.

Većina će se uskoro vratiti u život, ali će pre toga proizvođač morati da im popravi problematičnu pogonsku jedinicu, a posebno softver zbog kog je i cela afera izbila pre više od tri godine.

Prema rečima predstavnika Folksvagena, dizelaši su i dalje veoma popularni među kupcima, pa se očekuje da neće biti velikih problema oko njihovog povratka u saobraćaj.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Kao posledica afere "dizelgejt", Folksvagen je potrošio preko 7,5 milijardi dolara na otkup 350.000 problematičnih vozila u SAD, koja se trenutno nalaze na 37 punktova širom zemlje.

Trenutno ona čine najveća automobilska groblja, ne samo, u Americi.

Većina će se uskoro vratiti u život, ali će pre toga proizvođač morati da im popravi problematičnu pogonsku jedinicu, a posebno softver zbog kog je i cela afera izbila pre više od tri godine.

Prema rečima predstavnika Folksvagena, dizelaši su i dalje veoma popularni među kupcima, pa se očekuje da neće biti velikih problema oko njihovog povratka u saobraćaj.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Komentari(7)
Ma
Max7.12.2018
Daj to ovamo u Serbistan,koga ovde bole usi za zagadjenje,malo spuste cenu I ima da se prodaju k'o alva...
Dr
Dragan6.12.2018
Dizel i samo dizel je najbolji. Ne znam ko se uvatio toga zagađenja taj je lud. Koga je briga Za zagadjenje
Ди
Диоген6.12.2018
Дизел је за орање а бензин за лимизине...