Dan u životima svakog od nas dostojan je reklame

Autor:

Šta je to što spaja babicu, studenta pedagogije i radio-voditelja? Jedna pesma, omiljeno pivo i podjednaka želja da sa nama podele svoj dan i male pobede u njemu.

0
A- A A+
Foto: Promo/Jelen pivo

/promo tekst/

Milica Ilić, Miloš Vučković i Miloš Lazić su mladi ljudi, koji su uz još oko dvadesetak njima sličnih, učestvovali u novoj reklami Jelen piva koju ste ovih prazničnih dana sigurno videli u udarnim terminima na televiziji.

Put od ljubitelja piva do glavne role u reklami za njih je bio pre svega zabavan i nepretenciozan. Snimili su svoju verziju aktuelne kampanje "Ja želim pivo" i pobedivši na digitalnom konkursu postali glavni junaci nove reklame.

Izvor: Jelen Pivo Srbija/YouTube

Zarazna pesma "Ja želim pivo" podstakla je radijskog voditelja Miloša Lazića da je ispriča na drugačiji način - kroz poeziju i recitaciju. Zabavna interpetacija pesme i odlične reakcije na digitalnim kanalima Jelen piva obezbedile su mu učešće u snimanju koje ocenjuje kao vrhunsku zabavu.

"Sve je trajalo nešto više od dva sata, a u 95% scena sam bio bos. Zato je parket kancelarije onako uglančan. I kada smo završili poslednji kadar, svi onako umorni i iscrpljeni, prva pomisao je bila:

"Pa ja bih ovo radio do kraja života! Tako da je prvo iskustvo snimanja reklame za TV bilo više nego dobro. Premalo da bude jedini put", kaže Lazić.

Vrhunske igračke bravure u spotu pokazao je mladi student pedagogije, 19-godišnji Miloš Vučković iz Subotice koji je pokrete "skinuo" preko video-igre Fortnite.

"I sad kad čujem reklamu, ulećem u dnevnu sobu i igram", kaže Miloš, kome je i snimanje spota, zahvaljujući profesionalizmu i pomoći celog tima, prošlo kao igra. Najupečatljiviji su mu, kaže, bili
pogledi ljudi dok je izvodio svoj ples.

"Drugari mi šalju snimak na Instagramu sa porukama: 'Kako ovaj lik liči na tebe'. Samo čekam njihove reakcije kad im kažem da sam to ja!", kaže Miloš.

Jedna od najupečatljivijih uloga u spotu pripala je Milici Ilić (20) babici po struci, koja se sa svojim momkom Stefanom Kocićem (23) sprema za život u dvoje. Tako smo je i u spotu videli kako kreči stan. Milica i Stefan su sami osmislili koncept videa i javili se na nagradni konkurs Jelen piva.

"Snimanje je odlično proteklo, ekipa je bila sjajna. Zamišljala sam da ću imati veliku tremu, ali uopšte nije bilo tako. Inače, po nagovoru dečka sam se prijavila na konkurs i baš sam mu zahvalna, jer sam prezadovoljna reklamom koju svakodnevno gledam", kaže Milica koja se sprema da uskoro stupi na
dužnost babice u jednom beogradskom porodilištu.

Nova verzija spota "Ja želim pivo" verno je odslikala svakodnevicu naših građana u bilo kom gradu u Srbiji. Jedan dan kao skica u životima običnih ljudi ispunjen je vrednim trenucima dostojnim reklame. I potrebno je da nam neko sličan nama pokaže svu raskošnost običnog dana i vrednih ljudi u njemu.

Povezano

Sve vesti