Ovako će izgledati Hondin gradski elektromobil (FOTO)

Objavljen finalni izgled Hondinog električnog prototipa, a poznato je ime.

Prototip "honda e" najavljuje produkcijski model gradskog električnog automobila japanske kompanije. Ovaj model je nastao iz koncepta "honda EV urban".

Retro dizajn koncepta je, na sve sreću, zadržan pa "honda e" veoma liči na "sivik" prve generacije.

Dizajn, kako spoljašnjosti, tako i unutrašnjosti odlikuju jednostavne linije, počevši od crne prednje maske sa okruglim LED svetlima, koja podseća na ljudsko lice.

Spoljašnji retrovizori su stvar prošlosti, pa se umesto njih nalazi par kamera. Takođe, klasične ručke na vratima su zamenjene "potapajućim". U odnosu na koncept, tu je i dodatni par vrata. Modeli s troja vrata su takođe stvar prošlosti.

Kabinski prostor je prostran i odlikuje se modernim minimalizmom, a ideja dizajnera je da se stvori opušteno okruženje, čemu doprinose i presvlake sedišta koja se češće sreću u dnevnim sobama, nego u automobilima. Na razliku od sofe iz koncepta, prototip je dobio klasični par sedišta.

Kao što smo već najavili, ispred vozača i suvozača nalaze se ekrani koji se prostiru od vrata do vrata.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Pozdravljamo što su zadržani i klasični tasteri, kao i zaseban modul kontrole klime. "Honda e" ima zanimljiv set priključaka. Osim standardne 12-voltne, tu je "šuko" priključnica, a između dva USB-a, nalazi se HDMI port, jer treba iskoristiti veliki ekran.

Honda tvrdi da će vozne karakteristike biti odlične, a elektromotor će kompletnu, za sad nepoznatu, snagu isporučivati na zadnju osovinu. Punim baterijama moći će da pređe više od 200 kilometara.

Premijera "honde e" zakazana je za sajam u Ženevi 5. marta, dok će proizvodnja serijske verzije početi krajem ove godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Prototip "honda e" najavljuje produkcijski model gradskog električnog automobila japanske kompanije. Ovaj model je nastao iz koncepta "honda EV urban".

Retro dizajn koncepta je, na sve sreću, zadržan pa "honda e" veoma liči na "sivik" prve generacije.

Dizajn, kako spoljašnjosti, tako i unutrašnjosti odlikuju jednostavne linije, počevši od crne prednje maske sa okruglim LED svetlima, koja podseća na ljudsko lice.

Spoljašnji retrovizori su stvar prošlosti, pa se umesto njih nalazi par kamera. Takođe, klasične ručke na vratima su zamenjene "potapajućim". U odnosu na koncept, tu je i dodatni par vrata. Modeli s troja vrata su takođe stvar prošlosti.

Kabinski prostor je prostran i odlikuje se modernim minimalizmom, a ideja dizajnera je da se stvori opušteno okruženje, čemu doprinose i presvlake sedišta koja se češće sreću u dnevnim sobama, nego u automobilima. Na razliku od sofe iz koncepta, prototip je dobio klasični par sedišta.

Kao što smo već najavili, ispred vozača i suvozača nalaze se ekrani koji se prostiru od vrata do vrata.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Pozdravljamo što su zadržani i klasični tasteri, kao i zaseban modul kontrole klime. "Honda e" ima zanimljiv set priključaka. Osim standardne 12-voltne, tu je "šuko" priključnica, a između dva USB-a, nalazi se HDMI port, jer treba iskoristiti veliki ekran.

Honda tvrdi da će vozne karakteristike biti odlične, a elektromotor će kompletnu, za sad nepoznatu, snagu isporučivati na zadnju osovinu. Punim baterijama moći će da pređe više od 200 kilometara.

Premijera "honde e" zakazana je za sajam u Ženevi 5. marta, dok će proizvodnja serijske verzije početi krajem ove godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Prototip "honda e" najavljuje produkcijski model gradskog električnog automobila japanske kompanije. Ovaj model je nastao iz koncepta "honda EV urban".

Retro dizajn koncepta je, na sve sreću, zadržan pa "honda e" veoma liči na "sivik" prve generacije.

Dizajn, kako spoljašnjosti, tako i unutrašnjosti odlikuju jednostavne linije, počevši od crne prednje maske sa okruglim LED svetlima, koja podseća na ljudsko lice.

Spoljašnji retrovizori su stvar prošlosti, pa se umesto njih nalazi par kamera. Takođe, klasične ručke na vratima su zamenjene "potapajućim". U odnosu na koncept, tu je i dodatni par vrata. Modeli s troja vrata su takođe stvar prošlosti.

Kabinski prostor je prostran i odlikuje se modernim minimalizmom, a ideja dizajnera je da se stvori opušteno okruženje, čemu doprinose i presvlake sedišta koja se češće sreću u dnevnim sobama, nego u automobilima. Na razliku od sofe iz koncepta, prototip je dobio klasični par sedišta.

Kao što smo već najavili, ispred vozača i suvozača nalaze se ekrani koji se prostiru od vrata do vrata.

Iz Honde naglašavaju da će kontrola info-zabavnog sistema biti intuitivna, pa pretpostavljamo da će moći da se upravlja glasom, pokretima, kao i preko volana.

Pozdravljamo što su zadržani i klasični tasteri, kao i zaseban modul kontrole klime. "Honda e" ima zanimljiv set priključaka. Osim standardne 12-voltne, tu je "šuko" priključnica, a između dva USB-a, nalazi se HDMI port, jer treba iskoristiti veliki ekran.

Honda tvrdi da će vozne karakteristike biti odlične, a elektromotor će kompletnu, za sad nepoznatu, snagu isporučivati na zadnju osovinu. Punim baterijama moći će da pređe više od 200 kilometara.

Premijera "honde e" zakazana je za sajam u Ženevi 5. marta, dok će proizvodnja serijske verzije početi krajem ove godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.