ŽENEVA 2019: Čudo zvano Brabus - puta pet! (FOTO)

Poznata tjunerska kuća ima jedan od najzapaženijih nastupa na ovogodišnjem sajmu u Ženevi

Brabus, najpoznatija Mercedesova tjunerska kuća, imala je ove godine u Ženevi čak pet svetskih premijera za koje se ne zna da oduzimaju dah izgledom ili performansama.

Pod krilaticom "nomen est omen" (ime je predznak), Brabus mnoge svoje modele imenuje jednostavno - brojem konjskih snaga. Pa da krenemo od najjačeg…

"Brabus 900"

undefined Brabus 900

Ovaj model je baziran na "mercedes-majbahu S 650", čiji V12 motor, zapremine 6,3 litra, sada razvija tačno 900 konja i 1.500 Nm obrtnog momenta! Ovaj agregat će grdosiju od skoro tri tone poterati do "stotke" za samo 3,7 sekundi. Elektronski limitirana maksimalna brzina iznosi 350 km/h.

Vozačima su na raspolaganju zvuci motora "Sport" i "Coming Home", kako ne bi budili komšiluk. Pored aerodinamičnog paketa, "900" ima i posebne četiri izduvne cevi, kao i 21-inčne felne, koje su napravljene od jednog komada aluminijuma kako bi bile što otpornije na performanse vozila.

Kao i u mnogim drugim "brabusima", ne zna da li bolje ovo čudo voziti ili biti vožen u jednim od najudobnijih automobilskih sedišta na tržištu. Pored četiri neverovatne udobne fotelje, tu je i unapređena verzija Majbahovog vešanja.

"Brabus 850 4x42"

undefined Brabus 850

Ovde je reč o najjačem Brabusovom terencu ikad. "Mercedes G 63 AMG" prethodne generacije sada ima klirens od neverovantnih 60 centimetara, ali i pored toga može da ide preko 200 na sat.

Zapremina originalnog V8 motora je povećana sa 5,5 na šest litara i razvija 850 konjskih snaga i 1.450 Nm.

Iako je reč o pravom terenskom vozilu, do 100 na sat mu trebaju samo 4,7 sekunde, a maksimalna brzina od 210 km/h je elektronski ograničena brzina zbog terenskih guma, koje su montirane na 22-inčne felne.

I ovde je unutrašnjost dovedena po perfekcije. Sedišta ne samo što su presvučena najfinijom kožom, već ih je moguće podešavati kako bi na najbolji mogući način obuhvatili telo vozača i putnika.

"Brabus 800 Widestar"

undefined brabus 800

Na bazi nove generacije G klase, tačnije njene G63 AMG verzije, napravljen je ovaj model. Iz četvorolitarskog tvin-turbo motora je izvučeno 800 konja (dodatnih 215 konja u odnosu na osnovni model) uz 1.000 Nm obrtnog momenta. Kako je i ovde reč o jednom pravom terencu, pogon je svim točkovima.

Do "stotke" stiže za nešto više od četiri sekunde, a maksimalna brzina ovog "mini tenka" iznosi 240 km/h.

Spolja dominiraju 23-inčne felne, dok je unutrašnjost presvučena kožom u "boji kože", a tu je i "zvezdano nebo".

"Brabus Ultimate E Shadow Edition"

undefined Brabus Ultimate E Shadow Edition

Ljubitelji "smarta", pogotovo njegove kabrilet verzije, ovde će sigurno pustiti poneku balicu. Minijaturnom dvosedu, koji je u osnovi "smart EQ fortwo", razvija 92 konjske snage, pa mu do 100 km/h treba 10,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 130 na sat.

Ova "džepna raketica" je montirana na, za njegovu veličinu, ogromne 18-inčne felne.

Sivo-crvena kombinacija je prisutna kako spolja, tako i unutra.

"Brabus Business Plus"

undefined Brabus Business Plus

Sušta suprotnost prethodnoj minijaturi je ovaj kombi, baziran na "mercedesu V klase". Ovde je naglasak na zadnjim sedištima, koje je moguće prilagođavati sopstvenim potrebama. U West Coast Customs fazonu, moguće je instalirati 21-inčni LED ekran i povezati ga na Brabusov medija centar, Apple TV ili Playstation.

Pod haubom je motor iz modela V250d, koji sad razvija 45 dodatnih konja, odnosno 235 KS.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Brabus, najpoznatija Mercedesova tjunerska kuća, imala je ove godine u Ženevi čak pet svetskih premijera za koje se ne zna da oduzimaju dah izgledom ili performansama.

Pod krilaticom "nomen est omen" (ime je predznak), Brabus mnoge svoje modele imenuje jednostavno - brojem konjskih snaga. Pa da krenemo od najjačeg…

"Brabus 900"

undefined Brabus 900

Ovaj model je baziran na "mercedes-majbahu S 650", čiji V12 motor, zapremine 6,3 litra, sada razvija tačno 900 konja i 1.500 Nm obrtnog momenta! Ovaj agregat će grdosiju od skoro tri tone poterati do "stotke" za samo 3,7 sekundi. Elektronski limitirana maksimalna brzina iznosi 350 km/h.

Vozačima su na raspolaganju zvuci motora "Sport" i "Coming Home", kako ne bi budili komšiluk. Pored aerodinamičnog paketa, "900" ima i posebne četiri izduvne cevi, kao i 21-inčne felne, koje su napravljene od jednog komada aluminijuma kako bi bile što otpornije na performanse vozila.

Kao i u mnogim drugim "brabusima", ne zna da li bolje ovo čudo voziti ili biti vožen u jednim od najudobnijih automobilskih sedišta na tržištu. Pored četiri neverovatne udobne fotelje, tu je i unapređena verzija Majbahovog vešanja.

"Brabus 850 4x42"

undefined Brabus 850

Ovde je reč o najjačem Brabusovom terencu ikad. "Mercedes G 63 AMG" prethodne generacije sada ima klirens od neverovantnih 60 centimetara, ali i pored toga može da ide preko 200 na sat.

Zapremina originalnog V8 motora je povećana sa 5,5 na šest litara i razvija 850 konjskih snaga i 1.450 Nm.

Iako je reč o pravom terenskom vozilu, do 100 na sat mu trebaju samo 4,7 sekunde, a maksimalna brzina od 210 km/h je elektronski ograničena brzina zbog terenskih guma, koje su montirane na 22-inčne felne.

I ovde je unutrašnjost dovedena po perfekcije. Sedišta ne samo što su presvučena najfinijom kožom, već ih je moguće podešavati kako bi na najbolji mogući način obuhvatili telo vozača i putnika.

"Brabus 800 Widestar"

undefined brabus 800

Na bazi nove generacije G klase, tačnije njene G63 AMG verzije, napravljen je ovaj model. Iz četvorolitarskog tvin-turbo motora je izvučeno 800 konja (dodatnih 215 konja u odnosu na osnovni model) uz 1.000 Nm obrtnog momenta. Kako je i ovde reč o jednom pravom terencu, pogon je svim točkovima.

Do "stotke" stiže za nešto više od četiri sekunde, a maksimalna brzina ovog "mini tenka" iznosi 240 km/h.

Spolja dominiraju 23-inčne felne, dok je unutrašnjost presvučena kožom u "boji kože", a tu je i "zvezdano nebo".

"Brabus Ultimate E Shadow Edition"

undefined Brabus Ultimate E Shadow Edition

Ljubitelji "smarta", pogotovo njegove kabrilet verzije, ovde će sigurno pustiti poneku balicu. Minijaturnom dvosedu, koji je u osnovi "smart EQ fortwo", razvija 92 konjske snage, pa mu do 100 km/h treba 10,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 130 na sat.

Ova "džepna raketica" je montirana na, za njegovu veličinu, ogromne 18-inčne felne.

Sivo-crvena kombinacija je prisutna kako spolja, tako i unutra.

"Brabus Business Plus"

undefined Brabus Business Plus

Sušta suprotnost prethodnoj minijaturi je ovaj kombi, baziran na "mercedesu V klase". Ovde je naglasak na zadnjim sedištima, koje je moguće prilagođavati sopstvenim potrebama. U West Coast Customs fazonu, moguće je instalirati 21-inčni LED ekran i povezati ga na Brabusov medija centar, Apple TV ili Playstation.

Pod haubom je motor iz modela V250d, koji sad razvija 45 dodatnih konja, odnosno 235 KS.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Brabus, najpoznatija Mercedesova tjunerska kuća, imala je ove godine u Ženevi čak pet svetskih premijera za koje se ne zna da oduzimaju dah izgledom ili performansama.

Pod krilaticom "nomen est omen" (ime je predznak), Brabus mnoge svoje modele imenuje jednostavno - brojem konjskih snaga. Pa da krenemo od najjačeg…

"Brabus 900"

undefined Brabus 900

Ovaj model je baziran na "mercedes-majbahu S 650", čiji V12 motor, zapremine 6,3 litra, sada razvija tačno 900 konja i 1.500 Nm obrtnog momenta! Ovaj agregat će grdosiju od skoro tri tone poterati do "stotke" za samo 3,7 sekundi. Elektronski limitirana maksimalna brzina iznosi 350 km/h.

Vozačima su na raspolaganju zvuci motora "Sport" i "Coming Home", kako ne bi budili komšiluk. Pored aerodinamičnog paketa, "900" ima i posebne četiri izduvne cevi, kao i 21-inčne felne, koje su napravljene od jednog komada aluminijuma kako bi bile što otpornije na performanse vozila.

Kao i u mnogim drugim "brabusima", ne zna da li bolje ovo čudo voziti ili biti vožen u jednim od najudobnijih automobilskih sedišta na tržištu. Pored četiri neverovatne udobne fotelje, tu je i unapređena verzija Majbahovog vešanja.

"Brabus 850 4x42"

undefined Brabus 850

Ovde je reč o najjačem Brabusovom terencu ikad. "Mercedes G 63 AMG" prethodne generacije sada ima klirens od neverovantnih 60 centimetara, ali i pored toga može da ide preko 200 na sat.

Zapremina originalnog V8 motora je povećana sa 5,5 na šest litara i razvija 850 konjskih snaga i 1.450 Nm.

Iako je reč o pravom terenskom vozilu, do 100 na sat mu trebaju samo 4,7 sekunde, a maksimalna brzina od 210 km/h je elektronski ograničena brzina zbog terenskih guma, koje su montirane na 22-inčne felne.

I ovde je unutrašnjost dovedena po perfekcije. Sedišta ne samo što su presvučena najfinijom kožom, već ih je moguće podešavati kako bi na najbolji mogući način obuhvatili telo vozača i putnika.

"Brabus 800 Widestar"

undefined brabus 800

Na bazi nove generacije G klase, tačnije njene G63 AMG verzije, napravljen je ovaj model. Iz četvorolitarskog tvin-turbo motora je izvučeno 800 konja (dodatnih 215 konja u odnosu na osnovni model) uz 1.000 Nm obrtnog momenta. Kako je i ovde reč o jednom pravom terencu, pogon je svim točkovima.

Do "stotke" stiže za nešto više od četiri sekunde, a maksimalna brzina ovog "mini tenka" iznosi 240 km/h.

Spolja dominiraju 23-inčne felne, dok je unutrašnjost presvučena kožom u "boji kože", a tu je i "zvezdano nebo".

"Brabus Ultimate E Shadow Edition"

undefined Brabus Ultimate E Shadow Edition

Ljubitelji "smarta", pogotovo njegove kabrilet verzije, ovde će sigurno pustiti poneku balicu. Minijaturnom dvosedu, koji je u osnovi "smart EQ fortwo", razvija 92 konjske snage, pa mu do 100 km/h treba 10,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 130 na sat.

Ova "džepna raketica" je montirana na, za njegovu veličinu, ogromne 18-inčne felne.

Sivo-crvena kombinacija je prisutna kako spolja, tako i unutra.

"Brabus Business Plus"

undefined Brabus Business Plus

Sušta suprotnost prethodnoj minijaturi je ovaj kombi, baziran na "mercedesu V klase". Ovde je naglasak na zadnjim sedištima, koje je moguće prilagođavati sopstvenim potrebama. U West Coast Customs fazonu, moguće je instalirati 21-inčni LED ekran i povezati ga na Brabusov medija centar, Apple TV ili Playstation.

Pod haubom je motor iz modela V250d, koji sad razvija 45 dodatnih konja, odnosno 235 KS.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.