Da li biste kupili tri nove ili jednu "supru" iz 94.

"Tojota supra", stara četvrt veka sa samo 18.000 pređenih kilometara, postigla je rekordnu cenu na aukciji

14

"Tojota supra" je jedan od onih modela sa neverovatnim kul faktorom, pa je nova generacija dočekana sa ushićenjem, iako ima ljubitelja ovog "Japanca" kojima se neke stvari ne sviđaju.

Pre svega, ovaj model je u biti "BMW Z4", što nije loše, zar ne? Ali em to onda nije "prava supra", em više nema legendarni 2JZ motor. Sa estetske strane, fanovima modela iz devedestih godina nedostaje onaj fantastični zadnji spojler.

Ovako bi izgledala nova "supra" sa velikom spojlerom

Zato je sve više onih koji jure upravo tu "supru" četvrte generacije, koja se proizvodila od 1993. do 2002, a proslavila se i u serijalu filmova "Fast and Furious".

Jedan takav crni model, sa samo 18.000 pređenih kilometara, nedavno je prodat na aukciji za 173.600 dolara (oko 150.000 evra) i postala najskuplja "supra" ikad.

Aukcijska kuća Sotebis objavila je istorijat ovog primerka.

"'Tojota supra tvinturbo targa' prodata je nova u Ilinoisu i za prve dve godine prešla je oko 10.000 kilometara. Zatim je izvezena u Švajcarsku, gde je prešla ostatak kilometraže, za koju se veruje da je originalna. Model je u vrhunskom stanju a većina delova je originalna", stoji u saopštenju čuvene aukcijske kuće, koji prenosi portal Jalopnik.

Ovaj model je stizao do "stotke" za, i danas respektabilnih, 5,6 sekundi i smatra se jednim od najboljih japanskih sportskih modela svih vremena.

Ovde možete videti fotografije rekordne "supre".

Da li jedan ovakav model vredi te pare ili je novinar Jalopnika u pravu rečima – "I dalje veoma volim "supre" četvrte generacije, možda čak i više od prosečnog zaljubljenika u automobile, ali mislim da je ovo potpuna glupost. To je isuviše novca."

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

"Tojota supra" je jedan od onih modela sa neverovatnim kul faktorom, pa je nova generacija dočekana sa ushićenjem, iako ima ljubitelja ovog "Japanca" kojima se neke stvari ne sviđaju.

Pre svega, ovaj model je u biti "BMW Z4", što nije loše, zar ne? Ali em to onda nije "prava supra", em više nema legendarni 2JZ motor. Sa estetske strane, fanovima modela iz devedestih godina nedostaje onaj fantastični zadnji spojler.

Ovako bi izgledala nova "supra" sa velikom spojlerom

Zato je sve više onih koji jure upravo tu "supru" četvrte generacije, koja se proizvodila od 1993. do 2002, a proslavila se i u serijalu filmova "Fast and Furious".

Jedan takav crni model, sa samo 18.000 pređenih kilometara, nedavno je prodat na aukciji za 173.600 dolara (oko 150.000 evra) i postala najskuplja "supra" ikad.

Aukcijska kuća Sotebis objavila je istorijat ovog primerka.

"'Tojota supra tvinturbo targa' prodata je nova u Ilinoisu i za prve dve godine prešla je oko 10.000 kilometara. Zatim je izvezena u Švajcarsku, gde je prešla ostatak kilometraže, za koju se veruje da je originalna. Model je u vrhunskom stanju a većina delova je originalna", stoji u saopštenju čuvene aukcijske kuće, koji prenosi portal Jalopnik.

Ovaj model je stizao do "stotke" za, i danas respektabilnih, 5,6 sekundi i smatra se jednim od najboljih japanskih sportskih modela svih vremena.

Ovde možete videti fotografije rekordne "supre".

Da li jedan ovakav model vredi te pare ili je novinar Jalopnika u pravu rečima – "I dalje veoma volim "supre" četvrte generacije, možda čak i više od prosečnog zaljubljenika u automobile, ali mislim da je ovo potpuna glupost. To je isuviše novca."

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

"Tojota supra" je jedan od onih modela sa neverovatnim kul faktorom, pa je nova generacija dočekana sa ushićenjem, iako ima ljubitelja ovog "Japanca" kojima se neke stvari ne sviđaju.

Pre svega, ovaj model je u biti "BMW Z4", što nije loše, zar ne? Ali em to onda nije "prava supra", em više nema legendarni 2JZ motor. Sa estetske strane, fanovima modela iz devedestih godina nedostaje onaj fantastični zadnji spojler.

Ovako bi izgledala nova "supra" sa velikom spojlerom

Zato je sve više onih koji jure upravo tu "supru" četvrte generacije, koja se proizvodila od 1993. do 2002, a proslavila se i u serijalu filmova "Fast and Furious".

Jedan takav crni model, sa samo 18.000 pređenih kilometara, nedavno je prodat na aukciji za 173.600 dolara (oko 150.000 evra) i postala najskuplja "supra" ikad.

Aukcijska kuća Sotebis objavila je istorijat ovog primerka.

"'Tojota supra tvinturbo targa' prodata je nova u Ilinoisu i za prve dve godine prešla je oko 10.000 kilometara. Zatim je izvezena u Švajcarsku, gde je prešla ostatak kilometraže, za koju se veruje da je originalna. Model je u vrhunskom stanju a većina delova je originalna", stoji u saopštenju čuvene aukcijske kuće, koji prenosi portal Jalopnik.

Ovaj model je stizao do "stotke" za, i danas respektabilnih, 5,6 sekundi i smatra se jednim od najboljih japanskih sportskih modela svih vremena.

Ovde možete videti fotografije rekordne "supre".

Da li jedan ovakav model vredi te pare ili je novinar Jalopnika u pravu rečima – "I dalje veoma volim "supre" četvrte generacije, možda čak i više od prosečnog zaljubljenika u automobile, ali mislim da je ovo potpuna glupost. To je isuviše novca."

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Komentari(14)
Cv
Cvele14.3.2019
Mazda 323 sa iskacucim svetlima...
AK
AK-4714.3.2019
@nista nisi naucio Nisi ti sedao u Golfa pa lupas! Ne bi dzabe Golf vec deceniju bio broj jedan u Evropi,da ne valja i to ubedljivo! Ja sam vozio Golf 4 i 5 i ti auti su stvarno sjajni i nikad nisam imao neki veci kvar,a sa Golf cetvorkom sam izasao negde po snegu,gde neko ne bi smeo ni da pokusa i to sa SDI motorom! Ukucaj na Google Golf i videces koliko milijardi Golf ima pregleda! Jeste da ga mi hvalimo na sva usta,ali Golf je broj jedan u Evropi i to su cinjenice! Ko sto mi majstor kaze,samo VW!!!
Ma
Maglavi14.3.2019
S I proizvođači prave delove vozila tako da posle nekog vremea moraju da se promene. Šta je to kod golfova? Pežo je napravio 406 kod koga se jedino kvario "multipleks" na volanu i uveo plivajući zamajac na jačem modelu. Uz taj koncept, fabrika je počela loše da posluje jer nisu prodavali rezervne delove osim Valeo brisača i pločica. Zato je 407 potom imao probleme sa vešanjem... Kod Hyundaija je to znao da bude elektro servo. Na Oktavijama su stavili plastični?!? leptir/propeler na turbini... Uvek neka zamka postoji koja posle izaziva kvarove. Mislim da je samo Rols Rojs bio toga pošteđen, ranije, sad kako je sa BMWom, ne znam.