Kakav je iznutra moćni Google i šta nam novo sprema

Autor:

Utiske sa Google Executive samita prenosi Igor Černiševski. Više od 90% svih globalnih pretraga se dešava na Google platformi, a najveći deo Google-ovih ogromnih prihoda dolazi od njihove oglasne platforme - više od 85%.

0
A- A A+
Google, Rio, Google Rio, Gugl, Doodle, Google Doodle Foto: Google/MONDO portal

Poslednje što je Google "lansirao" je najveća na svetu interaktivna online izložba posvećena naučnim dostignućima, od Velikog praska do čipa. I impozantna je, kao uglavnom sve što radi ovaj tehnološki gigant, koji budućnost vidi kao na dlanu, za razliku od mnogih drugih kompanija, koje tako vide samo sadašnjost.

"Zato je ova digitalna kompanija ispred svih, prvi brend, koji nam padne na pamet kad spomenemo internet i drugi najvredniji brend na svetu. U verodostojnost ovih reči, uverili smo se i sami prilikom nedavne posete Googleplexu, u Mauntin Vjuu u Kaliforniji", kaže Igor Černiševski, koji je ispred kompanije Direcet Media United Solutions, kao velikog partnera Google kompanije, prisustvovao Google Executive Summit 2019.

Samit je održan u Google Partnerplexu, posebnoj zgradi u okviru kompleksa Googleplex-a, koji se prostire na 290.000 kvadratnih metara i sastoji se od nekoliko blokova zgrada, a jedna od njih pod brojem 42 je prva useljena i to zbog toga što je Google na taj način želeo da da omaž čuvenom Daglasu Adamsu i njegovom bestseleru "Autostoperski vodič kroz galaksiju" u kojem broj 42, kao kralj svih brojeva, zauzima posebno mesto.

Google filozofija najbolje se vidi u njihovoj kulturi, koja je otvorena. Radi se i danju i noću, ali onda kad vama odgovara ili zbog potreba posla, na primer partnera iz drugih krajeva sveta. Kompanija je pet friendly i taj balans poslovnog i privatnog je vidljiv na svakom koraku, budući da kompleks obiluje prostorima za odmor i relaksaciju. Više od 20.000 ljudi ovde radi, pa ne čudi ogroman broj restorana i kantina. "U famoznom Google Store možete da kupite sve, od Google gedžeta do garderobe sa Google oznakama. Poseban doživljaj je poseta poznatoj 'Android Lawn Statues' gde se nalaze statue bazirane na kodnim imenima Android verzija, pa tako možete videti statue koje predstavljaju KitKat, Oreo, Pie, Marshmallow i sve ostale. Ovde je sve drugačije, pa i način na koji je organizovana radionica za nas partnere, u okviru čuvenog Stanford univerziteta", otkrio nam je Igor Černiševski.

Google evanđelisti, eksperti na rukovodećim pozicijama u Google kompaniji, sakupljeni bukvalno sa svih strana sveta, bili su domaćini Samita. Od se može čuti šta je novi trend u pretrazi, koji je glavni izvor prihoda. Više od 90 odsto svih globalnih pretraga se dešava na Google platformi, a najveći deo Google-ovih ogromnih prihoda dolazi od njihove oglasne platforme - više od 85 odsto.

"Saznali smo da se duplo povećao broj pretraga koje podrazumevaju isporuku istog dana, ali i kako su to veliki brendovi iskoristili da poboljšaju svoju ponudu. Fantastični Džef Sandhejm nam je pričao o mašinskom učenju i veštačkoj inteligenciji i podelio sa nama ciljeve, za koje misli da bi trebalo da budu postavljeni pred svaku organizaciju, a to je da u 2019. godini bar pet odsto zaposlenih bude obučeno za upotrebu mašinskog učenja, da 25 odsto biznisa mora da bude zasnovano na toj tehnologiji, kao i čak 50 odsto na digitalnom marketingu. Sve ovo su impresivne brojke i daleko od našeg tržišta, ali su dobar pokazatelj gde industrija trenutno ide", kaže Černiševski.

Utisak na kraju posete Google kompaniji jeste da se najveća digitalna kompanija današnjice menja brzinom koja je "običnim smrtnicima" fascinantna. I ne samo to. Na svom putu nezaustavljivog razvoja, Google je izabrao da inovira i svoje partnere, svestan da ne može da opstane sam, a to deluje kao velika prednost.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Tagovi:

Povezano

Sve vesti