Koliko je opasan prelazak za suvog na mokar kolovoz

Autor:

Držanje odstojanja između vozila jedan je od bitnijih faktora za bezbednu vožnju

0
A- A A+

kiša, saobraćaj, automobili, putevi, kolovoz, ogledalo, retrovizor Foto: MONDO/Marko Tanasković

S obzirom na moguće padavine, pretežno u centralnoj i južnoj Srbiji, vozači treba da prilagode vožnju uslovima na putu.

AMSS podseća vozače da je najopasniji prelazak za suvog na mokar kolovoz jer tada brzina uglavnom nije prilagođena uslovima na putu. Takođe, nedovoljno odstojanje u tim okolnostima čest je uzrok saobraćajnih nesreća.

Zbog najavljenih padavina, opasnost od odrona još uvek je prisutna, a najviše ih na Ibarskoj magistrali između Kraljeva i Raške, dolinom Drine. Ima ih i na Đerdapskoj magistrali, kroz Sićevačku, Drensku i Grdeličku klisuru, kao i na putu od Kokinog Broda do Nove Varoši.

U planinskim predelima su moguće nove snežne padavina pa je upotreba zimske opreme obavezna.

Na naplatnim stanicama i na putničkim terminalima graničnih prelaza nema dužih zadržavanja, dok teretna vozila na izlazak iz zemlje na Horgošu čekaju sedam sati, na Batrovcima četiri, na Kelebiji dva, a kod Šida i Sremske Rače 60 minuta.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Povezano

Sve vesti