Najveći do sad električni Folksvagen (FOTO)

Na Sajmu automobila u Šangaju je promovisan najnoviji prototip iz serije ID. pod imenom Roomzz.

Folksvagen se užurbano sprema da stupi u eru električnih automobila. Iako su tu već električne verzije modela Up i Golf, oni predstavljaju u neku ruku "hibride", jer to jesu električni automobili, ali napravljeni na bazi postojećih modela.

Prvi pravi elektromobil sa VW značkom stiže sledeće godine i to iz nove serije ID.

U međuvremenu na Sajmu automobila u Šangaju je promovisan najnoviji prototip iz pomenute serije. Pod imenom ID. Roomzz krije se električni krosover model, koji je dugačak nepunih 5 metara, širok 1,9 metara, a visok 1,76.

Ovi gabariti, ali i drugačija arhitektura vozila (u odnosu na modele sa klasičnim motorima), omogućavaju da kabinski prostor bude veći nego u velikom Tuaregu, pa je tu i treći red sedišta. Putnici će veoma lako ulaziti i izlaziti zahvaljujući i prednjim i zadnjim kliznim vratima.

undefined folksvagen id roomz

Predviđeno je da Roomzz ima četvrti nivo autonomne vožnje, a kada se on aktivira, sedišta se zakreću za 25 stepeni, kako bi se dobio utisak dnevne sobe, a ne kabine automobila.

Roomzz će pogoniti dva elektromotora, ukupne snage 306 "konja". Do 100 km/h će mu trebati 6,6 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na "Volvoovih" 180 km/h.

Baterije kapaciteta 82 kWh omogućiće da u cugu pređe oko 450 kilometara, a pola sata biće dovoljno da se napune do 80 odsto, ako se koristi DC punjač snage 150 kW.

Prema planu, VW ID. Roomzz stiže prvo na kinesko tržište 2021.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Folksvagen se užurbano sprema da stupi u eru električnih automobila. Iako su tu već električne verzije modela Up i Golf, oni predstavljaju u neku ruku "hibride", jer to jesu električni automobili, ali napravljeni na bazi postojećih modela.

Prvi pravi elektromobil sa VW značkom stiže sledeće godine i to iz nove serije ID.

U međuvremenu na Sajmu automobila u Šangaju je promovisan najnoviji prototip iz pomenute serije. Pod imenom ID. Roomzz krije se električni krosover model, koji je dugačak nepunih 5 metara, širok 1,9 metara, a visok 1,76.

Ovi gabariti, ali i drugačija arhitektura vozila (u odnosu na modele sa klasičnim motorima), omogućavaju da kabinski prostor bude veći nego u velikom Tuaregu, pa je tu i treći red sedišta. Putnici će veoma lako ulaziti i izlaziti zahvaljujući i prednjim i zadnjim kliznim vratima.

undefined folksvagen id roomz

Predviđeno je da Roomzz ima četvrti nivo autonomne vožnje, a kada se on aktivira, sedišta se zakreću za 25 stepeni, kako bi se dobio utisak dnevne sobe, a ne kabine automobila.

Roomzz će pogoniti dva elektromotora, ukupne snage 306 "konja". Do 100 km/h će mu trebati 6,6 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na "Volvoovih" 180 km/h.

Baterije kapaciteta 82 kWh omogućiće da u cugu pređe oko 450 kilometara, a pola sata biće dovoljno da se napune do 80 odsto, ako se koristi DC punjač snage 150 kW.

Prema planu, VW ID. Roomzz stiže prvo na kinesko tržište 2021.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Folksvagen se užurbano sprema da stupi u eru električnih automobila. Iako su tu već električne verzije modela Up i Golf, oni predstavljaju u neku ruku "hibride", jer to jesu električni automobili, ali napravljeni na bazi postojećih modela.

Prvi pravi elektromobil sa VW značkom stiže sledeće godine i to iz nove serije ID.

U međuvremenu na Sajmu automobila u Šangaju je promovisan najnoviji prototip iz pomenute serije. Pod imenom ID. Roomzz krije se električni krosover model, koji je dugačak nepunih 5 metara, širok 1,9 metara, a visok 1,76.

Ovi gabariti, ali i drugačija arhitektura vozila (u odnosu na modele sa klasičnim motorima), omogućavaju da kabinski prostor bude veći nego u velikom Tuaregu, pa je tu i treći red sedišta. Putnici će veoma lako ulaziti i izlaziti zahvaljujući i prednjim i zadnjim kliznim vratima.

undefined folksvagen id roomz

Predviđeno je da Roomzz ima četvrti nivo autonomne vožnje, a kada se on aktivira, sedišta se zakreću za 25 stepeni, kako bi se dobio utisak dnevne sobe, a ne kabine automobila.

Roomzz će pogoniti dva elektromotora, ukupne snage 306 "konja". Do 100 km/h će mu trebati 6,6 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na "Volvoovih" 180 km/h.

Baterije kapaciteta 82 kWh omogućiće da u cugu pređe oko 450 kilometara, a pola sata biće dovoljno da se napune do 80 odsto, ako se koristi DC punjač snage 150 kW.

Prema planu, VW ID. Roomzz stiže prvo na kinesko tržište 2021.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.