Sajmon Sproul, šef marketinga Aston Martina, kaže da žene stoje iza "buma" prodaje SUV modela.
On je to izjavio povodom skorašnjeg izlaska na tržište njihovog prvog SUV-a pod imenom DBX.
Na osnovu velikog istraživanja o potrebama i željama kupaca ovih modela, zaključeno je da je ženska naklonjenija ovim modelima, prenosi portal Motoring.
Prema rečima Sproula, žene vozači se osećaju bezbedno i zaštićeno, kao i da imaju bolju preglednost, a upravo SUV, odnosno krosover vozila obezbeđuju takav utisak.
"SUV modeli privlače oba pola, ali je jača veza između žena i SUV/krosovera", rekao je Sproul.
Ovom prodajnom trendu je na ruku išlo i ublažavanje terenskog izgleda ovih vozila, a posebno uvođenje krosovera.
Osim što se ova vozila više sviđaju, žene češće odlučuju u salonima automobila.
"Žene odlučuju u preko 80 odsto slučajeva, kada je prodaja automobila u pitanju. Zato je i logično će njihove preferencije imati značajan uticaj na tržište", tvrdi Sproul.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama