"Žene su glavni krivci za ekspanziju SUV modela"

Žene odlučuju u preko 80 odsto slučajeva, kada je prodaja automobila u pitanju.

1

Sajmon Sproul, šef marketinga Aston Martina, kaže da žene stoje iza "buma" prodaje SUV modela.

On je to izjavio povodom skorašnjeg izlaska na tržište njihovog prvog SUV-a pod imenom DBX.

Na osnovu velikog istraživanja o potrebama i željama kupaca ovih modela, zaključeno je da je ženska naklonjenija ovim modelima, prenosi portal Motoring.

Prema rečima Sproula, žene vozači se osećaju bezbedno i zaštićeno, kao i da imaju bolju preglednost, a upravo SUV, odnosno krosover vozila obezbeđuju takav utisak.

"SUV modeli privlače oba pola, ali je jača veza između žena i SUV/krosovera", rekao je Sproul.

Ovom prodajnom trendu je na ruku išlo i ublažavanje terenskog izgleda ovih vozila, a posebno uvođenje krosovera.

Osim što se ova vozila više sviđaju, žene češće odlučuju u salonima automobila.

"Žene odlučuju u preko 80 odsto slučajeva, kada je prodaja automobila u pitanju. Zato je i logično će njihove preferencije imati značajan uticaj na tržište", tvrdi Sproul.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Sajmon Sproul, šef marketinga Aston Martina, kaže da žene stoje iza "buma" prodaje SUV modela.

On je to izjavio povodom skorašnjeg izlaska na tržište njihovog prvog SUV-a pod imenom DBX.

Na osnovu velikog istraživanja o potrebama i željama kupaca ovih modela, zaključeno je da je ženska naklonjenija ovim modelima, prenosi portal Motoring.

Prema rečima Sproula, žene vozači se osećaju bezbedno i zaštićeno, kao i da imaju bolju preglednost, a upravo SUV, odnosno krosover vozila obezbeđuju takav utisak.

"SUV modeli privlače oba pola, ali je jača veza između žena i SUV/krosovera", rekao je Sproul.

Ovom prodajnom trendu je na ruku išlo i ublažavanje terenskog izgleda ovih vozila, a posebno uvođenje krosovera.

Osim što se ova vozila više sviđaju, žene češće odlučuju u salonima automobila.

"Žene odlučuju u preko 80 odsto slučajeva, kada je prodaja automobila u pitanju. Zato je i logično će njihove preferencije imati značajan uticaj na tržište", tvrdi Sproul.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Sajmon Sproul, šef marketinga Aston Martina, kaže da žene stoje iza "buma" prodaje SUV modela.

On je to izjavio povodom skorašnjeg izlaska na tržište njihovog prvog SUV-a pod imenom DBX.

Na osnovu velikog istraživanja o potrebama i željama kupaca ovih modela, zaključeno je da je ženska naklonjenija ovim modelima, prenosi portal Motoring.

Prema rečima Sproula, žene vozači se osećaju bezbedno i zaštićeno, kao i da imaju bolju preglednost, a upravo SUV, odnosno krosover vozila obezbeđuju takav utisak.

"SUV modeli privlače oba pola, ali je jača veza između žena i SUV/krosovera", rekao je Sproul.

Ovom prodajnom trendu je na ruku išlo i ublažavanje terenskog izgleda ovih vozila, a posebno uvođenje krosovera.

Osim što se ova vozila više sviđaju, žene češće odlučuju u salonima automobila.

"Žene odlučuju u preko 80 odsto slučajeva, kada je prodaja automobila u pitanju. Zato je i logično će njihove preferencije imati značajan uticaj na tržište", tvrdi Sproul.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Komentari(1)
Dj
Djo26.6.2019
Naravno kad u suv vozilima vide...ono cega sve manje ima...musko...