• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Mora li taj Ed Širan na svaka 4 sata?!"

Izvor mondo.rs Izvor Promo

Ova ali i mnoge druge teme, među kojima i zašto mladi odlaze iz regiona, biće na 12. Weekend Media festivalu u Rovinju od 19. do 22. septembra. Dolazi i švajcarski "spasitelj industrije satova".

Na predavanjima, panelima i radionicama, pričaće se o mnogim temima, od streaming servisa i uticaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske (i regiona) i promena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, kojeg nazivaju i spasiteljem švajcarske industrije satova, legendarni lider brendova "Tag Heuer" i "Hublot" Žan-Klod Biver (Jean-Claude Biver).

On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand Park hotelu Rovinj.

Biver je jedna od najuticajnijih osoba u svetu satova. Ovaj veliki marketinški stručnjak ispričaće kako je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala, kako je izgledala saradnja sa Sindi Kraford, Mihaelom Šumaherom i Pirsom Brosnanom i zašto pobednici Formule 1 nose samo njegove satove.

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend svake godine trudi da uvede novosti kako bi učesnicima ponudili nešto novo i neočekivano.

"Ove smo godine osmislili novi format predavanja - Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand Park Hotelu. Siguran sam da će ta nova Weekend lokacija impresionirati naše učesnike, jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj. Na Weekendu ove godine obeležavamo i 50. godišnjicu čuvenog Vudstoka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primenjiva je i danas, jer u vreme rastućeg populizma svetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija", rekao je Ricov.

Ovoliko su bili plaćeni muzičari na Vudstoku (FOTO)

Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista.

Izvor: MONDO/Predrag Vujić



"Kako preživeti seks, laži i nekretnine" panel je koji će zasigurno podići prašinu, a baviće se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svedočimo.

Goruća tema as kojom se Hrvatska (i region) suočava je iseljavanje i zato će se na panelu "Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživeti njihov odlazak?" raspravljati mogu li se biznisi prilagoditi novoj situaciji i šta to znači za ukupno tržište.

Aktuelnim trendovima u medijima baviće se panel "Novinarstvo i društvene mreže" gde će učesnici komentarisati kako se novinarstvo promenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vesti, kao i onaj popularnog naziva "Spotlight" na kojem će se raspravljati zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo.

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu kroz celi niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom.

"Danas svedočimo o sudaru Silikonske doline sa državnim aparatima i realnim svetom. Regulatori raznih zemalja takmiče se ko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Ko će pobediti u globalnom ratu i kako će izgledati medijski svet nakon techlasha raspravljaće se na panelu 'Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživeti globalni techlash?'", najavljuje Vrdoljak.

Na panelima "Kids, kids, kids: Kako stvoriti dobar dečji sadržaj?" i "Digitalni wellbeing" govornici će raspravljati o sadržaju za digitalne generacije i kako da kvalitetno organizuju život u doba interneta i mobilnih telefona.

Posebna zanimljivost ovogodišnjeg Weekenda je interaktivna radionica "Ed Sheeran vs. Petar Grašo" na kojoj će trojica radijskih profesionalaca stvarati radijski format temeljen na rezultatima brzog muzičkog testa prisutne publike i odgovarati na pitanja.

Mora li Ed Sheeran biti emitovan baš svaka četiri sata i na koji način domaća i inostrana muzika ulazi u programe samo su neka od pitanja na koja očekujemo odgovore.

Hoće li Netflix preživeti jaku konkurenciju, šta očekivati od Disney+, a šta sve to znači za korisnike i kako će veliki broj servisa uticati na proizvodnju lokalnog sadržaja samo su neka pitanja na koja će se odgovor dobiti na panelu "Streaming Wars".

Streaming platforme dramatično su promenile audiovizualni krajolik u celom svetu, dramske serije već su odavno potisnule film i hollywoodske blockbustere u drugi plan, a izlazak najvećih - Disneyja, Applea i Time Warnera u streaming arenu tek se očekuje.

U sklopu panela "Content is the king! Again!" otkriće se kakva je sadašnja situacija po pitanju televizijskog sadržaja, kakvi su trendovi globalno i kako se u tome snalazi ovaj region.

I ove je godine glavni partner Weekend Media Festivala Adris grupa, koja od samih početaka  podržava Weekend i nezamenljiv je član festivala koji se kroz jedanaest godina pozicionirao kao jedinstveno mesto okupljanja komunikacijskih stručnjaka i predstavnika medija.

Biraju se najbolji regionalni digitalni radovi u sklopu sedmog izdanja nagrade SoMo Borac i najbolji projekti osme regionalne revije BalCannes

U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove godine se održava osmi po redu BalCannes na kojem će se vrednovati najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regiona. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine biraju agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da deluje za boljitak struke. Najvećem lavu i dobitniku nagrade, organizatori BalCannesa, honoriraće trošak prijave jednog projekta na natecanje Cannes Lions 2020. godine.

Agencije iz celog regiona projekte mogu da prijave do 1. septembra 2019. godine.

I najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, dodeliće se na Weekendu i tako otkriti ko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podijeljene statute, 54 pobednika, 122 člana žirija i oko 2.300 posetilaca dodele.

Ove godine je kategorija Viralni blockbuster zamenjena kategorijom One-Hit Wonder, a u njoj se nagrađuje jedna objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i deljenja. Prijave su već otvorene i traju do 3. septembra.

Osim po konstruktivnim i provokativnim raspravama, Weekend je poznat i po najboljim žurkama. I ovoga puta organizatori spremaju raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image