Sredinom jula ove godine, dakle za koji dan, sa fabričke linije u Puebli u Meksiku, izaći će poslednja "buba".
To, naravno, nije iznenađenje, jer je Folksvagen najavio da će zaustaviti proizvodnju ove drumske "ikone" još prošle godine.
MONDO JE TIM POVODOM NAPRAVIO TV PRILOG O "BUBI" (pogledajte)
Od kako je prva "buba" napravljena, a bila je to 1938. godine do danas, iz raznih fabrika u svetu, od Nemačke, preko Irske, Južne Afrike, Nigerije, Indonezije, Brazila i Meksika... "ispuzalo" je čak 23 miliona ovih automobila, koji su nosili i nadimak "narodni".
To "bubu" čini pojedinačnim automobilom sa najdužom i najmasovnijom proizvodnjom ikad, a rekordna je bila 1971. godina kada je proizvedeno 1,3 miliona primeraka "bube".
Znate već da je i najveći zločinac 20. veka Adolf Hitler imao udela u popularizaciji "bube", ali istina je da je ovaj "narodni automobil" pravu slavu stekao koju deceniju nakon Drugog svetskog rata, uporedo sa "Bitlmanijom", odnosno histerijom oko jedne najznačajnijih muzičkih grupa svih vremena - The Beatles.
RETRO FOTOGRAFIJE
Zašto baš svi ili velika većina nas obožava ovaj automobil?
Verovatno i najviše zato što u svima nama budi emociju, budi nostalgiju.
"Hej, ovakav je vozio moj ujak", "Jaooo, pa isti je imao moj ćale"... samo su neki od komentara kada opazite ovaj automobil na ulici.
"Kad imate 'bubu', imate porodicu gde god da krenete, zato što postoje klubovi i ljudi koji vole taj automobil, koji vas nikad neće izdati. Gde god se zaustavimo, uvek neko kaže: 'Hej, i ja sam imao ovaj automobil... Moji roditelji su ga vozili!' Svako ima svoju priču o 'bubi' i zahvaljujući tome, možete da steknete prijatelje momentalno, bilo gde na svetu", kaže jedan od ljubitelja ovog automobila.
Ovako izgleda poslednja verzija "bube"
EVO KAKO JE BILO NEDAVNO NA JEDNOM OD OKUPLJANJA LJUBITELJA "BUBE" U SRBIJI...
... A OVAKO U PODGORICI