Od 18. jula REGISTRACIJA SKUPLJA za 30.000 dinara, ako…

Vozila kojima se ne može dokazati poreklo zbog problema sa brojem šasije ili motora idu na forenzički pregled ili veštačenje MUP-a

92
Foto: MONDO/Marko Tanasković
Tehnički pregled nečitak zarđap izbledeo broj motor broj šasije forenzički pregled veštačenje MUP
Foto: MONDO/Marko Tanasković

Nakon vesti da je moguće da tehnički pregled od septembra značajno pojeftini, stiže novost o novim nametima za vozače. 

Novi pravilnik MUP-a koji stupa na snagu u četvrtak, 18. jula, predviđa da vozila sa brojem šasije ili motora koji je nečitljiv, zarđao ili izbledeo ne mogu proći tehnički pregled dok se ona ne podvrgnu forenzičkom pregledu ili veštačenju pri MUP-u.

To će, kako piše "Kurir", koštati oko 30.000 dinara.

Osim tih usluga, vozači ovih automobila platiće i novo utiskivanje ovih oznaka koje će, prema nekim ocenama, koštati dosta.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Foto: MONDO/Marko Tanasković
Tehnički pregled nečitak zarđap izbledeo broj motor broj šasije forenzički pregled veštačenje MUP
Foto: MONDO/Marko Tanasković

Nakon vesti da je moguće da tehnički pregled od septembra značajno pojeftini, stiže novost o novim nametima za vozače. 

Novi pravilnik MUP-a koji stupa na snagu u četvrtak, 18. jula, predviđa da vozila sa brojem šasije ili motora koji je nečitljiv, zarđao ili izbledeo ne mogu proći tehnički pregled dok se ona ne podvrgnu forenzičkom pregledu ili veštačenju pri MUP-u.

To će, kako piše "Kurir", koštati oko 30.000 dinara.

Osim tih usluga, vozači ovih automobila platiće i novo utiskivanje ovih oznaka koje će, prema nekim ocenama, koštati dosta.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Foto: MONDO/Marko Tanasković
Tehnički pregled nečitak zarđap izbledeo broj motor broj šasije forenzički pregled veštačenje MUP
Foto: MONDO/Marko Tanasković

Nakon vesti da je moguće da tehnički pregled od septembra značajno pojeftini, stiže novost o novim nametima za vozače. 

Novi pravilnik MUP-a koji stupa na snagu u četvrtak, 18. jula, predviđa da vozila sa brojem šasije ili motora koji je nečitljiv, zarđao ili izbledeo ne mogu proći tehnički pregled dok se ona ne podvrgnu forenzičkom pregledu ili veštačenju pri MUP-u.

To će, kako piše "Kurir", koštati oko 30.000 dinara.

Osim tih usluga, vozači ovih automobila platiće i novo utiskivanje ovih oznaka koje će, prema nekim ocenama, koštati dosta.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Komentari(92)
Бо
Богдан18.7.2019
У вези са бројем мотора, Агенцији за безбедност саобраћаја упутио сам следећа питања: 1. Зашто се технички преглед путничког возила не може обавити односно завршити уколико се не може очитати број мотора, имајући у виду да у земљама ЕУ, којој тежимо усаглашавајући законска и подзаконска акта са њеним директивама и уредбама, број мотора није битан за идентификацију возила већ број каросерије који заправо представља матични број возила? Образложење: У прилог сувишности односно непотребности очитавања на техничком прегледу, односно уношења броја мотора у саобраћајну дозволу, говори чињеница да број мотора произвођач не обележава на начин којим би се обезбедила трајност броја (рељефно - испупчено или утискивањем), као што је случај са бројем каросерије, већ површно (тачкастим путем) тако да након пар година, услед дејства температуре мотора, влаге и соли, број постаје нечитљив, што је информација коју сам добио у овлашћеном сервису за Mercedes i Smart возила. Друга чињеница у прилог бесмислености инсистирања на броју мотора је та да се ради о потрошном делу тако да би се по том принципу могло инсистирати нпр. на броју резервоара за гориво, пумпе за гориво, пумпе за воду, кочионих клешта, летве волана, итд. итд, односно сваког дела који се уграђује у возило. Гледано из другог угла, склопови и делови возила се уграђују у каросерију, а не каросерија на склопове и делове. На крају, на вашој интернет страници, за проверу статуса увезених возила тражи се уношење VIN ознаке (број шасије) возила, а не броја мотора. Имајући наведено у виду молим за одговор на још једно питање: 2. Да ли обавеза обележавања броја мотора постоји само из разлога убирања прихода од разноразних такси и услуге самог обележавања, јер другог разумног образложења нема? Наравно, одговор нисам добио.
Sa
Sasa Francuz25.7.2019
lopovska posla. Oni da znaju ne bi tako radili.
Vu
Vuk Sa Drine17.7.2019
Napredne haračlije deru kožu sirotinji raji. S druge strane, njihovi tajkuni su nedodirljivi!