"Ljut i golem" stiže u Japan, u kojem je konkurencija na tržištu brze hrane zaljućena jednako kao i taj, novi proizvod američkog lanca restorana "Burger king".
Da bi bio siguran da su ljudi shvatili poruku, "Burger king" je u centru Tokija organizovao takmičenje u "ljutom vikanju", nudeći prolaznicima da se oslobode frustracija vikanjem.
"Hoću da imam devojku!!!" iz petnih žila je vikao jedan mladić, u želji da osvoji nagradu - "godišnju pretplatu" na novi ljuti hamburger.
"Ljut i golem" koji je u decembru predstavljen u SAD, sastoji se od ljutih papričica i ljutog sosa, pljeskavice, crnog luka, sira, slanine, paradajza i zelene salate u zemički sa susamom.
Hamburger košta 460 jena (4,90 dolara), a od četvrtka će se naći u ponudi u Japanu.
"Burger king" drugi je najveći svetski lanac sa 11.600 restorana širom sveta, ali je u Japanu "mali igrač", sa svega 16 objekata, mahom u Tokiju i okolini.
Ovaj lanac restorana suočava se sa oštrom konkurencijom Mekdonaldsa koji ima 3.750 prodajnih mesta u Japanu, kao i japanskih restorana brze hrane koji su manje poznati u drugim delovima sveta.
"Burger king" se povukao sa japanskog tržišta 2001, nakon izgubljenog rata cenama protiv Mekdonaldsa, ali se vratio 2007.
Analitičari smatraju da se konkurencija među lancima brze hrane u Japanu pojačava jer su već čitave generacije u Japanu odrasle na hrani iz Mekdonaldsa.
Šanasa za uspeh na tržištu traži se u ponudi gurmanskih hamburgera koji koštaju 1.000 jena (10 dolara), namenjenih ljudima u dvadesetim i tridesetim godinama.
Prodaja u japanskim Mekdonalds restoranima raste svake godine od 2005, nakon obaranja cena hamburgera i nekih dezerta na 100 jena (1 dolar), saopštili su predstavnici te kompanije.
(Beta)
Da bi bio siguran da su ljudi shvatili poruku, "Burger king" je u centru Tokija organizovao takmičenje u "ljutom vikanju", nudeći prolaznicima da se oslobode frustracija vikanjem.
"Hoću da imam devojku!!!" iz petnih žila je vikao jedan mladić, u želji da osvoji nagradu - "godišnju pretplatu" na novi ljuti hamburger.
"Ljut i golem" koji je u decembru predstavljen u SAD, sastoji se od ljutih papričica i ljutog sosa, pljeskavice, crnog luka, sira, slanine, paradajza i zelene salate u zemički sa susamom.
Hamburger košta 460 jena (4,90 dolara), a od četvrtka će se naći u ponudi u Japanu.
"Burger king" drugi je najveći svetski lanac sa 11.600 restorana širom sveta, ali je u Japanu "mali igrač", sa svega 16 objekata, mahom u Tokiju i okolini.
Ovaj lanac restorana suočava se sa oštrom konkurencijom Mekdonaldsa koji ima 3.750 prodajnih mesta u Japanu, kao i japanskih restorana brze hrane koji su manje poznati u drugim delovima sveta.
"Burger king" se povukao sa japanskog tržišta 2001, nakon izgubljenog rata cenama protiv Mekdonaldsa, ali se vratio 2007.
Analitičari smatraju da se konkurencija među lancima brze hrane u Japanu pojačava jer su već čitave generacije u Japanu odrasle na hrani iz Mekdonaldsa.
Šanasa za uspeh na tržištu traži se u ponudi gurmanskih hamburgera koji koštaju 1.000 jena (10 dolara), namenjenih ljudima u dvadesetim i tridesetim godinama.
Prodaja u japanskim Mekdonalds restoranima raste svake godine od 2005, nakon obaranja cena hamburgera i nekih dezerta na 100 jena (1 dolar), saopštili su predstavnici te kompanije.
(Beta)
"Trebalo je da ubacim 30 poena, neće niko da nas sažaljeva": Petrušev o porazu od Partizana za otrežnjenje!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu