Koji je tvoj Chipsy ukus?

Kompanija Marbo Product, koja posluje u sastavu PepsiCo, najavila nacionalni konkurs pod nazivom "Koji je tvoj Chipsy ukus?", na kojem će potrošači imati priliku da izaberu novi, omiljeni Chipsy ukus, kao i što duhovitiji naziv predloženog ukusa.

189
A- A A+

Na specijalnom događaju, koji je organizovan povodom najave ovog nacionalnog kulinarskog konkursa, učestvovao je veliki broj zvanica – prijatelja i partnera kompanije, ali i poznatih ličnosti kao što su Vlada Stanojević, Minja Miletić, Viktor Savić, Jovana Janković, Željko Vasić i drugi koji su se oprobali u kulinarskom takmičenju pripremanja što ukusnijeg jela sa Chipsy-jem.

Pobednički tim je novčanu nagradu u iznosu od 400.000 dinara koju je osvojio, poklonio u dobrotvorne svrhe – 200.000 dinara dodeljeno je Humaniratnoj organizaciji Divac, a ista tolika suma i Domu za decu i omladinu ometenu u razvoju “Sremčica”.

Svi koji žele da se oprobaju u ovoj do sada neviđenoj nacionalnoj kulinarskoj avanturi, potrebno je da, u okviru prve faze konkursa, od 1. aprila do 15. juna 2011. godine, pošalju kod iz bilo koje Chipsy kesice sa prijavom svog Chipsy ukusa i predlogom naziva ukusa putem SMS na 6600 ili veb sajta www.chipsyukusi.com ili info centra 0800/ 12 12 12.

"Ikone među svojim kategorijama, kakva je Chipsy, imaju odgovornost da konstantno budu inovativni i potrošačima koji ih vole pružaju dodatu vrednost i na ovaj način želimo da se zahvalimo potrošačima na bezrezervnoj podršci. Zato su zaslužili da svoje potencijale iskoriste na najbolji način, a sigurno je da kreativnost u našoj zemlji nije u deficitu", izjavio je Danilo Drobnjak, direktor korporativnih komunikacija PepsiCo-a.

"Ovim konkursom želimo da afirmišemo kreativni talenat koji potrošači u Srbiji nesumnjivo imaju i na taj način im omogućimo da se kreativno afirmišu, dobro zabave i osvoje nagradu koja će im omogućiti dalje ulaganje u ono što oni smatraju njima važnim. Chipsy, dakle, pored toga što nudi dobru zabavu, želi da pomogne svima koji imaju smisla da »puste mašti na volju«. Ovo istovremeno predstavlja početak nove faze u kojoj će se Chipsy i potrošači još intenzivnije družiti u periodu koji predstoji," izjavila je Dunja Ivanović, direktorka marketinga PepsiCo-a na događaju povodom početka kampanje.

Svakog dana tokom ovog perioda, najduhovitiji predlozi biće nagrađeni HTC Desire telefonom i karticama Mobilne Telefonije Srbije, koji je i partner ove kampanje, kao i mt:s mobilnim internetom tokom različitih faza kampanje.

Stručni žiri u sastavu TV voditelj Zoran Kesić, vlasnik čuvenog beogradskog restorana »Zaplet« i vrsni poznavalac kulinarskih delicija Vladimir Melentijević, sa kojim Chipsy sarađuje od 2009. godine na odabiru i razvoju lokalno relevantih, domaćih ukusa, kao i predstavnici kompanije PepsiCo Dunja Ivanović, Suzana Kosarenko i Danilo Drobnjak će u periodu od 16. juna, kada počinje druga faza konkursa i traje do 30. septembra izabrati troje finalista čiji će ukusi biti u prodaji od 1. oktobra 2011.

U trećoj fazi, koja će trajati od 1. oktobra do 15. decembra, priliku da odaberu svoj novi Chipsy imaće ljubitelji čipsa iz cele Srbije tako što će probati tri nova ukusa koja budu ušla u finale i dati svoj glas omiljenom Chipsy ukusu, odnosno jednom od ta tri ukusa. Pobednički ukus i naziv će biti proglašeni 31. decembra 2011, a vlasnik pobedničkog ukusa će kao nagradu osvojiti čak 3% od buduće godišnje prodaje pobedničkog Chipsy ukusa i 10.000 evra, dok druga i treća nagrada za ulazak u finale izose 5.000 evra.
Sve vesti