Sporni predugi blok emitovan je u januaru 2010, a sudija za prekršaje prosledio je Republičkoj radiodifuznoj agenciji presudu u kojoj kažnjava Pink sa dva miliona, a vlasnika Željka Mitrovića sa 140.000 dinara.

Dužina reklamnih blokova ograničena je na 12 minuta tokom jednog časa, odnosno u slučaju Javnog servisa na šest minuta. Međutim, događa se da se televizije ogluše o ovo ograničenje, pa su zabeleženi i slučajevi pojedinačnih reklamnih blokova u trajanju od po 15 minuta i duže.

Takođe, u vreme reklamnih blokova, na svim televizijama sa nacionalnom pokrivenošću, jačina zvuka drastično se povećava u odnosu na prethodni program, a emitere koji ne koriguju ta odstupanja očekuju kazne, saopšteno je nedavno iz Republičke agencije za telekomunikacije (RATEL).

Uskoro će početi kažnjavanje i zbog preglasnih reklama.

(MONDO)