Reklama Državne lutrije Srbije "Loto - komšinica" u kojoj Aljoša Vučković ispunjava tiket za loto brojem bolesti svoje komšinice Ljiljane Lašić najbolja je u Srbiji u 2006. godini, saopšteno je u četvrtak uveče na "Noći reklamoždera".

Na prvoj od dve večeri tradicionalnog maratonskog prikazivanja 500 svetskih najreklama, glasanjem SMS porukama i listićima publike Centra “Sava”, propagandni spot za loto produkcije Komunis pobedio je glavnog konkurenta "Daču" iz reklame za kredite EFG banke.

Za najbolju neprofitnu propagandnu akciju izabrana je akcija B92 "Sigurna kuća" za žrtve porodičnog nasilja, a naslov najbrenda Srbije 2006. godine poneo je ansambl "Kolo" iz Beograda.

Jubilarna deseta beogradska revija svetskih najzanimljivijih i najduhovitijih reklama iz fonda osnivača "Noći reklamoždera", zaljubljenika u propagandu Francuza Žan Mari Bursikoa, potrajala je do duboko u noć, a nastavak sledi u petak uveče od 20.30 časova.

U petak u Centru "Sava" biće izabran najbolji bilbord, a u finalu su "Tuborg - povuci i potegni zabavu", "Folks banka - uzmeš kredu i sve je u redu", časopis "Ekonimist" - "profit je način života", "Delta sport - zavisnost (Addiction)" i "Telenor - stvari mogu biti drugačije".

"Noć reklamoždera" organizuje se jednom godišnje u 51 zemlji u više od 150 gradova sveta, a sa 8.000 gledalaca koji posećuju tu manifestaciju Beograd je četvrti grad u svetu.

(agencije)