• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Brendovi koji će možda nestati do 2014. godine

Autor Dragana Todorović

"Olimpys" digitalni fotoaparati, lajfstajl magazin Marte Stjuart, "Mitsubishi" i "Volvo" automobili... su na listi deset brendova koji će do 2014. godine možda nestati sa američkog tržišta.

 Brendovi koji će možda nestati do 2014. godine

Svake godine, "24/7 Wall St" identifikuje deset važnih brendova koji se prodaju u Americi, a za koje se predviđa da će nestati do 2014. Reč je o brendovima koji zaostaju za konkurencijom jer nisu dovoljno efikasni, inovativni i u njih se nedovoljno ulaže.

Na listi su dva časopisa - "Martha Stewart Living" i "Road & Track". Oni beleže višegodišnji pad tiraža, oglašivača i pretplatnika. S druge strane, troškovi štampanja, potrošenog papira, distribucije su sve veći, tako da se teško takmiče sa sličnim onlajn izdanjima.

Potrošačka elektronika je još jedna kategorija koja se nalazi na listi brendova koji nestaju. "Barnes & Noble Nook" čitači elektronskih knjiga, ne mogu da se takmiče sa onim koje proizvode Apple i Amazon, s obzirom na to koliko se slabo prodaju.

Iz prodavnica će do 2014. nestati i "Olympus" digitalni fotoaparati, pre svega zbog pametnih telefona koji imaju sve bolje i bolje kamere. Za narednu fiskalnu godinu, perspektiva je sumorna - "Olympus" očekuje pad prodaje sa 5,1 miliona na 2,7 miliona jedinica širom sveta.

I nekih automobila više neće biti na američkom tržištu, predviđa "24/7 Wall St". "Suzuki" se već povukao prošle godine, a ista sudbina očekuje "Mitsubishi" i "Volvo". Ti proizvođači automobila ne mogu da konkurišu kompanijama kao što su "Mercedes", "BMW" i "Audi".

Glavni kriterijumi na osnovu kojih se pravi lista brenoda za koje se predviđa nestanak sa tržišta, su pad prodaje, rast troškova proizvodnje za koje je malo verovatno da će se nadoknaditi povećanjem cene proizvoda, gubljenje klijenata, pad prihoda...

Svaki od brendova sa liste ima jedan ili više navedenih problema.

Kompletnu listu pogledajte OVDE.

(MONDO)

Komentari 1

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gile

Mitsubishi i Volvo će nestati?? Hahahaha komedija

Najnovije

Kolumnisti