• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kostić bi da preporodi Železnice Srbije

Izvor Tanjug

Vlasnik "MK grupe" Miodrag Kostić kaže da kao savetnik može da pomogne Železnicama Srbije i da je siguran u uspeh.

"Dajte mi Železnice Srbije i za tri godine neće im trebati ni dinar subvencija, samo da me niko od političara ne zove", rekao je Kostić za današnji "Blic".

Postavljajući pitanje da li su Železnice socijalna ustanova ili služe za prevoz robe, on je istakao da od firmi ne treba praviti socijalne ustanove.

"Ja ću vam napraviti profit od treće do pete godine. Danas preko budžeta za subvencije neuspešnih odlazi 125 miliona evra naših para", navodi biznismen.

On takođe smatra da Zakon o radu treba prekopirati iz Južne Koreje, Kine ILI SAD.

"Ne možete vi da prekopirate sistem iz Švedske. To što neki hoće socijalni i penzioni sistem iz Norveške jeste lepo, ali trenutno neostvarivo. Kopirajte sistem koji ima smisla, zemlju koja ima sličan društveno-ekonomski sistem kao što je naš, recimo Kina", kaže Kostić i dodaje da će promena zakona o radu omogućiti više investicija.

Upitan može li poreska reforma da utiče na povećanje zaposlenosti, on kaže da "nama nisu problem tajkuni, već siva ekonomija, koja raste" i da "nisu problem inspektori, već sistemska rešenja i zakoni".

"Problem je uvek implementacija rešenja, posebno kod poreza koje ljudi ne bi smeli da doživljavaju kao kaznu", smatra Kostić.

Vlasnik "MK grupe" ima i rešenje za smederevsku železaru.

"Zatvorio bih je. Železara je proizvod električne energije i gasa, koksa i gvozdene rude i to čini 90-92 odsto troška. A imamo li mi nešto od te tri stavke? Ne. Železne rude nemamo, a gas plaćamo najskuplje u Evropi. Koliko god je nepopularno, stoji da to donosi boljitak. Međutim, niko očito nema hrabrosti u Srbiji da zatvori tu železaru i reši status gubitaša Železnica", kaže Kostić.

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Milan R

A da uzmemo jednokratni porez od tajkuna veličine nekoliko miliona evra po glavi i da sredimo železnice. Dovoljno je naći ozbiljnog i odgovornog stručnjaka koji će doći na čelo železnice i sa tim parama bi se sve rešilo, a železnica bi i dalje bila državna. Dosta bre rasipanja i lopovluka!

Štole

Pa dosta je aman razno raznih Kostića i ostalih, sve smo mi to krivi nama je dobro ajde da nešto radimo a šta nas briga čije je. Dolaži dan kad ćemo svi biti robovi par Kostica i njemu sličnih. Razmislite

xy

Da li sam ja to dobro procitao da mu damo? A sto ne bi bilo obrnuto? Ti i ostali tajkuni dajte nama (gradjanima) vas novac, pa cemo mi vrlo brzo imati Norveski ili Svedski standard.

special image