• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kirija "pojela" četvrtinu Telekoma

Izvor Fonet

Telekom Srbije je od 2008. godine samo za zakup poslovnog, magacinskog i prostora u kome su smeštene centrale, platio oko 172 miliona evra, a ukupan ceh za kiriju u prethodnih 15 godina dostigao je oko 450 miliona evra.

Izvršni direktor za finansije i računovodstvo Telekoma Milenko Dželetović potvrdio je nedeljniku "NIN" da je kompanija od osnivanja samo za zakup "dala gotovo četvrtinu svoje vrednosti i nikome nije palo na pamet da pokuša da racionalizuje troškove zakupa".

"Pravi primer je jedina zgrada u vlasništvu Telekoma koja je u aprilu 2010. kupljena od Jata. Iako je zgrada od 8.590,48 kvadratnih metara plaćena 10,3 miliona evra, bila je prazna sve do dolaska današnjeg menadžmenta, a Telekom je na drugim mestima plaćao zakup.

Pri tome je Telekom u drugom, istovetnom krilu iste zgrade zakupio prostor od PTT po ceni od devet evra po kvadratu mesečno. Ako se 8.590 kvadrata, koliko ima Telekomovo krilo, pomnoži sa devet evra, dobijamo da na godišnjem nivou Telekom gubi blizu milion evra!

"Naravno, novi menadžment je uradio projekat, organizovao tender, izabrao izvođača i ovih dana kreće u adaptaciju zgrade", istakao je Dželetović.

On je precizirao da je od 2008. do 2012. godine prihod Telekoma padao u proseku za 60 miliona evra, a u prvih devet meseci ove godine za samo jedan odsto.

"Paralelno sa tim, krenulo se sa oštrom racionalizacijom troškova, tako da su za devet meseci 2013. godine ukupni rashodi za 12,4 odsto manji nego u istom periodu 2012. To je, uz stabilan kurs, doprinelo rastu neto dobiti za 78,7 odsto, na 11,9 milijardi dinara, od čega će 7,5 milijardi biti podeljeno svim akcionarima", rekao je Dželetović.

On je ocenio da su u prethodnom periodu troškovi bili "ne samo nerazumno visoki, nego čak i bespotrebni u dobrom delu slučajeva".

"Štedeli smo svugde gde je to bilo moguće, na raznim bonusima, naknadama, troškovima službenih putovanja... Revidirali smo neke ugovore o zakupu, smanjili troškove marketinga, raznih sponzorstava, a rezultati svih preuzetih mera u ovoj godini će se u punoj meri reflektovati tek 2014", rekao je Dželetović.

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image