Na usluge je, kako je objasnio, bilo 1.700 pritužbi, i to uglavnom na zanatske, dok je za bespravan rad bilo 1.400 prijava.
Macura je ocenio da je broj prijava povećan u ovoj godini, navodeći da je u 2012. godini Trižišna inspekcija dobila 4.462 prijave.
"Tržisna inspekcija upravno ne rešava reklamacije potrošača, već samo zakonsku obavezu trgovca da odgovori u roku od 15 dana", rekao je Macura.
Inspektori, kako je dodao, u skladu sa svojim planom aktivnosti svakodnevno kontrolišu robu, kako sa aspekta usaglašenosti i bezbednosti proizvoda, tako i sa aspekta vođenja propisane evidencije, kao i u delu zaštite prava intelektualne svojine.
"Većina trgovaca je spremna da odgovara na pritužbe potrošača i da rešava prigovore na korektan način prema potrošačima. Svakako da postoje i oni drugi, nesavesni koji ne odgovaraju na pritužbe potrošača i takvih je, prema evidenciji iz prijava podnetih Tržišnoj inspekciji, u 2013. godini bilo 260, a u celoj 2012. godini je takvih prijava bilo 212", zaključio je Macura.
Partizan izgubio u Istanbulu, crno-beli na 2-5: Fenerbahče ostavio crno-bele bez šansi
Teodosić promašio pobedu u Pioniru: Zvezda imala "+14" pa ispustila šampiona Evrope
Završena akcija spašavanja u Novom Sadu - 14 poginulih, troje povređenih, obratio se i Vučić
Minut ćutanja i pred meč Partizana u Evroligi: Igrači imaju crni flor na dresovima zbog tragedije u NS
"Zvezda značajno oštećena, ali je i Žalgiris": Sudijski ekspert poručio crveno-belima da ne budu histerični