Prema oceni ove agencije, Deda Mraz bi kao brend vredeo 1,162 milijarde evra, oko tri puta više od kompanije "Epl", čija se vrednost kreće oko 366 milijardi evra.

Lik dugobradog i belobradog starca obučenog u crveno-belo odelo osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od "Koka-kole", čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.

"Deda Mraz je brend broj jedan u svetu", smatra Dejvid Hej direktor britanske agencije koja je za procenu vrednosti brenda koristila ekonomski učinak Deda Mraza u turističkom, trgovinskom i u ugostiteljskom sektoru.

"Neosporno je da je Deda Mraz poznata ličnost najveće vrednosti u svetu, i nije ni čudo što brendovi kao što su "Koka-kola", "Folksvagen" ili "KFC" pokušavaju da se približe njegovoj poplurarnosti.

Kada je reč o poznatim ličnostima, fudbaler Dejvid Bekam je, posle najavljenog povlačenja sa fudbalskih terena u maju ove godine, na osnovu raznih ugovora za reklamiranje robnih marki zaradio 35,5 miliona evra, a očekuje se da bi ta vrednost mogla dostići 363,2 miliona evra.

Procenjuje se da je rođenje naslednika britanske krune u julu ove godine princa Džordža, britanskoj ekonomiji donelo 581,2 miliona evra.