Lik dugobradog i belobradog starca obučenog u crveno-belo odelo osmišljen još u 19. veku, kao brend bio bi pet puta skuplji od "Koka-kole", čija je vrednost na berzama 200,9 milijardi evra.
"Deda Mraz je brend broj jedan u svetu", smatra Dejvid Hej direktor britanske agencije koja je za procenu vrednosti brenda koristila ekonomski učinak Deda Mraza u turističkom, trgovinskom i u ugostiteljskom sektoru.
"Neosporno je da je Deda Mraz poznata ličnost najveće vrednosti u svetu, i nije ni čudo što brendovi kao što su "Koka-kola", "Folksvagen" ili "KFC" pokušavaju da se približe njegovoj poplurarnosti.
Kada je reč o poznatim ličnostima, fudbaler Dejvid Bekam je, posle najavljenog povlačenja sa fudbalskih terena u maju ove godine, na osnovu raznih ugovora za reklamiranje robnih marki zaradio 35,5 miliona evra, a očekuje se da bi ta vrednost mogla dostići 363,2 miliona evra.
Procenjuje se da je rođenje naslednika britanske krune u julu ove godine princa Džordža, britanskoj ekonomiji donelo 581,2 miliona evra.
Vezenkov zabija nož u leđa Bugarima: Bomba u Eurobasket 2025, MVP Evrolige menja reprezentaciju?
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Bomba - Endi Marej novi trener Novaka Đokovića! Ceo svet ostao u šoku zbog odluke najvećeg svih vremena!