Kao i svake godine, podvlačimo crtu kada su u pitanju mnoge stvari - šta smo postigli na ličnom i profesionalnom planu, čemu smo se radovali, šta nas je rastužilo...a onda rešimo da ostavimo "teške i ozbiljne misli" po strani i jednostavno podvučemo crtu ispod stvari koje su nas nasmejale do suza u protekloj godini.

Za smeh su nam dovoljni prijatelji, smešne situacije, dobar vic ili nečiji blam na Internetu...ipak, do suza su nas nasmejali i ljudi kojima je to posao. Dobri, marketinški stručnjaci i kreativni ljudi koji su ozbiljnim radom uspeli da naprave najsmešniju reklamu.

U 2013. godini smo vam pisali o smešnim reklamama, a sada smo izabrali najbolje, da se malo podsetite, i još jednom nasmejete sa nama. Pa da počnemo...

Reklama koju ste najviše komentarisali na MONDO portalu je ona za kondom u kojem par, bez imalo blama, traži najbolji....isprobavajući jedan po jedan kondom na pultu u apoteci.

Pogledajte još jednom zabranjenu reklamu za kondome koja prikazuje... pa, ono za šta se kondomi i koriste!

Bezobrazni par sledi reklama za žvakaće gume, tačnije interaktivna izložba koju je kompanija "Beldent" napravila u Argentini u sklopu promotivne kampanje.

Sjajni reklamni spot agencije "Del Kampo Sači i Sači" je eksperiment koji dokazuje ili opovrgava tvrdnju da ljudi koji zvaću žvake nisu prijatni...

U eksperimentu je učestvovalo pet parova blizanaca koji su izgledali potpuno identično a jedino što ih je razlikovalo bila je žvakaća guma u ustima jednog od njih!

Znate već hiljadu puta pomenutu izreku "seks sve prodaje". Da li ste znali da seks prodaje i elektronske cigarete? Oralni seks? Ne znamo da li je reklama sa devojkom koja govori "stavi mi u usta" povećala prodaju ovog proizvoda, ali da nas je nasmejala, jeste.

Reklama koja je intrigirala ove godine i naterale hiljade žena da pozovu proizvođača džinsa koji ju je objavio, svakako je bila reklama za "nepostojeće" farmerke.

Kompanija "Amerikan igl" postavila je na YouTube reklamu za "najuže farmerke na svetu". Video "Skinny skinny jeans" je za samo nekoliko dana pogledalo milion ljudi, a mnogi od njih su poverovali da je reč o pravim farmerkama.

Modeli u spotu, naravno, nose samo "body paint", ali pričaju o svojim divnim utiscima pri nošenju ovih nepostojećih farmerki.

"Kao da ne nosim ništa", kaže jedan od modela.

Dosta je bilo golaća i seksa, red je da se isprepadate!

Horor reklama koja je isprepadala sve koji su je pogledali, delo je marketinških stručnjaka unajmljenih da naprave reklamu za gume! Odakle im inspiracija da pneumatike reklamiraju mračnom šumom i jezivom autostoperkom u spavaćici koja se pojavljuje u snegu, ne znamo, ali da su napravili reklamu za infarkt, jesu!

"Prodajem motor, samo motor!", naslov je teksta o jednoj slici jednog motora i dve...

Uostalom, slika govori hiljadu reči.

Dosta šale i "fora" – pogledajte reklamu, tačnije kampanju koja je šokirala, ali i osvestila sve one koji misle da je u redu  popiti piće i sesti za volan. U toaletu jednog bara postavljene su skrivene kamere, kao i poseban mehanizam iza ogledala.

Kada gosti koji piju uđu unutra, obave nuždu i izađu pred ogledalo, odjednom dožive jeziv šok - ogledalo se rasprsne, i "uleti" im glava lutke, kao što bi bilo u slučaju udesa kada bi nekoga udarili kolima.

Idemo dalje sa smešnijim klipovima - Svi u kući imamo "jednog muškarca" – onog koji koristi našu kozmetiku "jer je bila tu"...pogledajte smešnu reklamu za muški "Dove" šampon, koja odgovara na pitanje "zašto bi svako trebalo da koristi svoj".

Sledeća stvar koju ćete videti nije reklama, već oglas za prodaju haljine. Sad, što je u kadar fotografije lepe, žute haljine uletela i gola ženska, to nije do nas...

I, najlepše za kraj. Ukoliko vam zatreba reklamni prostor, pa na pregledu neke godine u blesavim reklamama i oglasima poželite da pišemo i o vama – evo rešenja.

Možete se reklamirati na velikim grudima jedne Čehinje.