"Finli" će biti u pakovanju od 0,25 litara.
Nova marka bezalkoholnog napitka biće prvo lansirana u Francuskoj, a potom postepeno i na ostala tržišta širom sveta.
"Finli" će se proizvoditi u tri različita ukusa - pomorandža i brusnica, limun i cvet zove i pulpa pomarandže.
Piće će biti niskokalorično, sa 20 kalorija na 100 mililitara.
"Ovo je najambiciozniji projekat kompanije još od lansiranja 'koka-kole ziro' 2007. godine", saopštili su predstavnici marketinškog tima kompanije.
"Novi napitak sa crnim logom namenjen je populaciji od 25 do 45 godina koja u vreme pauza na poslu konzumira 'lagane napitke', kao što su čaj, kafa ili voda", objašnjavaju predstavnici "Koka-kole".
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru