Milioni pregleda na YouTube kanalu i isto toliko lajkova bili su dobar pokazatelj da je ovo "istraživanje" bilo uspešno i da je svima nama pomoglo da se prisetimo onih "leptirića u stomaku" koje smo osetili kod prvog poljupca.
Ipak...sve ovo je fora!
Rediteljka videa "First kiss" Tatija Pilijeva je zapravo snimala reklamu za robnu marku "Wrenn", što je tek kasnije otkriveno kada je videu dodat logo ove marke.
Ljudi čiji su nas poljupci raznežili jesu bili stranci, jesu se poljubili, ali nisu bili nasumično izabrani. U pitanju su angažovani modeli, glumci i muzičari.
Šta da kažemo osim naseli smo na marketinški trik.
Ako je za utehu, rediteljka kaže da su dva para iz videa rešila da "nastave druženje" i kada se snimanje završilo.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina