Korisnici Telekoma Srbija u svim većim poslovnicama u Nišu i južnoj Srbiji imaće mogućnost da budu usluženi i na znakovnom jeziku.
"Telekom Srbija započeo je projekat obuke zaposlenih u poslovnicama za komunikaciju na znakovnom jeziku pre godinu dana. To je prvi projekat takve vrste u Srbiji, a pokrenut je sa ciljem da se izađe u susret potrebama svih korisnika i omogući im se jednak pristup uslugama naše kompanije i mi smo zbog toga veoma ponosni. U Beogradu, Vojvodini, centralnoj Srbiji, gde već pružamo usluge na znakovnom jeziku naišli smo na odličan odgovor naših korisnika. Telekom Srbija osobama sa oštećenim sluhom nudi i posebne tarife, a povodom uspešnog završetka obuke, odlučili smo da obradujemo i sve škole u Srbiji koje pohađaju deca sa oštećenim sluhom i da im doniramo sredstva za nabavku interaktivnih tabli i opreme neophodne za izvođenje nastave. Zahvaljujući tome, učenici tih škola moći će jednostavnije i bolje da prate nastavu, što će značajno unaprediti proces sticanja znanja i nastavni proces uopšte", izjavila je Marija Bošković direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija.
Vili Hadžić, koordinator Regije Niš Telekoma Srbija, izrazio je zadovoljstvo zbog uspešno završene obuke koju je i sam pratio, kao i zbog velikog broja odgovornih akcija koje Telekom Srbija sprovodi na području Niša i tog dela Srbije. On je dodao i da je veoma značajno što će komunikacija sa korisnicima sa oštećenim sluhom biti olakšana i da se na taj način šalje pozitivna poruka osobama kojima se u našem društvu, nažalost, ne poklanja uvek dovoljno pažnje.
Projekat obuke na znakovnom jeziku za zaposlene u poslovnicama, Telekom Srbija je pokrenuo u saradnji sa Udruženjem tumača za lica oštećenog sluha Srbije. Osobe sa oštećenim sluhom, kojih u Srbiji ima više od 50.000 i koje u svakodnevnoj komunikaciji koriste znakovni jezik, od sada će samostalno i bez posrednika moći da dođu do potrebnih informacija u svim posećenijim poslovnicama Telekoma Srbija u zemlji.
"U ime UTLOSS-a zahvaljujem se Telekomu Srbija kao društveno odgovornoj kompaniji što nam je ukazala poverenje i prepoznajući problem komunikacije osoba sa oštećenim sluhom, edukovala svoje zaposlene širom Srbije za sporazumevanje na znakovnom jeziku. Posle Beograda, Novog Sada i Kragujevca, u Nišu završavamo obuku zaposlenih. Polaznici su prošli osnove znakovnog jezika, a fokus je bio na konkretnoj komunikaciji zaposlenih sa korisnikom i uočavanju njegovih potreba. Ovom prilikom zahvaljujem se i polaznicima obuke koji su bili veoma zainteresovani za učenje tako da su sada, na kraju obuke, pokazali veoma dobro praktično znanje, a većina njih je zainteresovana i za nastavak obuke na višem novou", izjavila je Julijana Lekić, potpredsednica Udruženje tumača za lica ošetećenog sluha Srbije.
Završetak obuke u Nišu ujedno predstavlja i završetak projekta obuke u kom je učestvovalo ukupno 85 zaposlenih u poslovnicama. Tokom obuke zaposleni su savladali osnovne pojmove znakovnog jezika, a program je bio prilagođen delatnosti kompanije i obuhvatio je oko 800 odabranih gestova grupisanih u 16 tematskih celina.
Poslovnice na području Niša i južne Srbije u kojima su zaposleni obučeni za pružanje usluga na znakovnom jeziku:
• Niš 1 - TC Forum, Obrenovićeva 42
• Niš 2 - Dragiše Cvetkovića bb
• Niš 3 - Obilićev venac 3
• Pirot – Ćirila i Metodija 1a
• Prokuplje – Jug Bogdanova 57
• Zaječar – Nikole Pašića 71
• Bor – Kralja Petra I 16
• Vranje – Kralja Stefana Prvovenčanog 136
• Leskovac – Trg Revolucije 21
• Kosovka Mitrovica – Oslobođenja 1
• Gračanica – Gračanica bb
• Ranilug – Ranilug bb