• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tramvaji "Španci" pucaju po šrafovima

Izvor mondo.rs

Na čak 15 tramvaja "Španaca" u poslednje dve nedelje oštećeni šrafovi na štelovima na kojima se spajaju dva dela vozila.

Na 14 vozila od ukupno 30 koliko ih se nalazi u pogonu GSP, šrafovi na štelovima su naprsli dok su na jednom pukli, pa je tako jedan tramvaj ostao bez prikolice, jer se vozilo razdvojilo. Srećom, to se nije dogodilo dok su u tramvaju bili putnici, piše "Blic".

"Ta oštećenja nastala su verovatno zbog loših šina na pojedinim deonicama. "Španci" imaju problema i u krivinama jer im je postolje fiksirano pa i tada dolazi do pucanja šrafova na sastavnim delovima. Zbog toga u krivini moramo da vozimo jako sporo", objašnjava jedan od vozača španskih tramvaja.

Na gotovo svim oštećenim vozilima tokom vikenda zamenjeni su šrafovi pa su oni sada u voznom stanju.

Inače, ovim tramvajima tokom ove godine ističe garancija, pa se postavlja pitanje da li će se slični pehovi i dalje događati.

"Utvrđuje se da li se radi o sistemskom kvaru pošto je simptomatično da je toliko vozila oštećeno. Ipak, očekujem da ćemo taj problem rešiti do avgusta kada ističe trogodišnja garancija prvom španskom tramvaju ", kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.

Inače, grad je tramvaje iz KAF-a platio ukupno 81.361.032 evra sa PDV-om. U cenu su uračunati i rezervni delovi, specijalni alati, obuka osoblja GSP-a, transport do depoa, osiguranje, carina, porezi i svi drugi troškovi za isporuku i kontrolu tramvaja. Deo novca je obezbeđen iz budžeta, a 20 miliona evra od kredita Evropske banke. Prvi tramvaj isporučen je maja 2011, a poslednji u aprilu 2013. godine, podseća "Blic".

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

chicky

voleo bih da mi neko pojasni, jer ja ovde nista ne razumem... naime, ako se dobro secam, taj neki proizvodjac iz spanije, pretpostavljam jer tramvaj zovu spanac, je dosao na recimo tender nase neke firme, recimo gsp beograd, a u tenderskoj dokumentaciji bi trebalo da su procitali zahteve i potrebe ove nase strane koja bi htela da nabavi nova vozila... e sad, u tim dokumentima bi, mozda, trebalo da stoji da nama trebaju tramvaji sa tim nekim pokretnimn osovinama a ne fiksiranim, kako ovde pise, i da nam ne trebaju vozila koja imaju 253 metra duzine, koji ce mozdfa bas zbog tih duzina i tih fiksiranih osovina imati problema na nasim sinama.... tramvajima se voyim bezmalo 30 godina, nisam primetio da im se prikolica odvaja, da pucaju vezni srafovi i slicno... pa opet, ako se secam, u srbiji bese i proizvodnja "vozila specijalne namene" kao i proizvodnja autobusa, trola i hmmm, cek cek.... tramvaja li bese?! ako i ovo progutamo kao veverice, mislim da je vreme da se pokupimo odavde, pa neka gradske vlasti sa svojim sluzbenim "nemcima" slobodno vrsljaju praznim sinama i bulevarima...

sadam

@chicky Da tacno sve je to kod nas pravljeno,... umesto da je ulozeno u nase pogone i vec postojeca platforma modernizovana,... ne bolje strano, uvezeno i plus jedan masan kredit, da zaduzimo narod jos malo. WIN WIN ;)

fiti

Ti trambaji su napravljeni za normalne uslove saobracaja, dobro da uopste funkcionisu kod nas

special image