Na čak 15 tramvaja "Španaca" u poslednje dve nedelje oštećeni šrafovi na štelovima na kojima se spajaju dva dela vozila.
"Ta oštećenja nastala su verovatno zbog loših šina na pojedinim deonicama. "Španci" imaju problema i u krivinama jer im je postolje fiksirano pa i tada dolazi do pucanja šrafova na sastavnim delovima. Zbog toga u krivini moramo da vozimo jako sporo", objašnjava jedan od vozača španskih tramvaja.
Na gotovo svim oštećenim vozilima tokom vikenda zamenjeni su šrafovi pa su oni sada u voznom stanju.
Inače, ovim tramvajima tokom ove godine ističe garancija, pa se postavlja pitanje da li će se slični pehovi i dalje događati.
"Utvrđuje se da li se radi o sistemskom kvaru pošto je simptomatično da je toliko vozila oštećeno. Ipak, očekujem da ćemo taj problem rešiti do avgusta kada ističe trogodišnja garancija prvom španskom tramvaju ", kaže Uglješa Mitrović, direktor Direkcije za javni prevoz.
Inače, grad je tramvaje iz KAF-a platio ukupno 81.361.032 evra sa PDV-om. U cenu su uračunati i rezervni delovi, specijalni alati, obuka osoblja GSP-a, transport do depoa, osiguranje, carina, porezi i svi drugi troškovi za isporuku i kontrolu tramvaja. Deo novca je obezbeđen iz budžeta, a 20 miliona evra od kredita Evropske banke. Prvi tramvaj isporučen je maja 2011, a poslednji u aprilu 2013. godine, podseća "Blic".