• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

I u gradskim službama na posao od 7:30

Izvor Tanjug

Gradonačelnik grada Beograda Siniša Mali doneo je danas rešenje kojim je utvrđeno novo radno vreme gradskih službi.

Utvrđeno je novo radno vreme zaposlenih u Gradskoj upravi, Gradskom veću, Gradskom javnom pravobranilaštvu, Zaštitniku građana, Službi za budžetsku inspekciju i Službi za internu reviziju grada Beograda.

Na osnovu tog rešenja, zaposleni u Gradskoj upravi grada Beograda od ponedeljka, 12. maja, radiće po novom radnom vremenu, od 7:30 do 15:30.

Kako je saopštila Gradska uprava, istovremeno, javnim komunalnim preduzećima i drugim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač grad Beograd preporučeno je da donesu odluke o promeni radnog vremena, imajući u vidu prirodu posla koje preduzeće obavlja.

Cilj takve odluke je da se obezbedi efikasnije i racionalnije funkcionisanje organa grada Beograda i ostvarivanje potreba i prava građana i pravnih lica na jednak način.

Imajući u vidu da grad Beograd obavlja, pored izvornih poslova iz svoje nadležnosti, i poslove državne uprave koje je Republika Srbija poverila gradu Beogradu kao jedinici lokalne samouprave, bilo je neophodno da se radno vreme u organima grada uskladi sa rasporedom radnog vremena u republičkim organima.

Mali je ranije danas rekao da je potpisao odluku o promeni radnog vremena u gradskim službama u kojima će radno vreme od narednog ponedeljka počinjati u 7.30 sati.

"Danas sam potpisao odluku o promeni radnog vremena i ona stupa na snagu u ponedeljak, pa će se u Gradskoj upravi i preduzećima koja indirektno pripadaju Gradskoj upravi, promeniti radno vreme", rekao je Mali novinarima.

On je najavio i drugačije ponašanje gradskih službi prema građanima, a u tom kontekstu je naveo da će sekretarijati koji do sada nisu primali građane ili su ih primali samo utorkom i četvrtkom po dva sata, to raditi svaki dan, po ceo dan.

Prema njegovim rečima, vrlo brzo će biti objavljena satnica gde i kako građani mogu da se obrate pojedinim sekretarijatima za pomoć.

"Prevashodno govorim o sekretarijatima koji su do sada bili relativno spori u odnosu na probleme građana, kao Sekretarijat za legalizaciju, Sekretarijat za urbanizam...", naveo je gradonačelnik Beograda.

Komentari 17

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Marko

Radim u jednoj gradskoj ustanovi,gde je radno vreme vec duze od 7:30 do 15:30. Sada kada sva beogradska preduzeca krenu da rade od 7:30 nagrnu svi u isto vreme u gradski prevoz, pa su gužve užasne.

goran

Kako to mislite "I u gradskim sluzbama" jer ja radim ko rob 9h od 7-16h kod privatnika, postao mi je zivot kao kod ekrema u pesmi i onda kad pocnem da citam komentare kako se ljudi bune sto ce raditi ranije ili tako nesto a nisu ni svesni da mogu biti sretni sto nemaju nekog privatnika kao sto ja imam ali sta da radim, nisam od onih tatinih sinova i rodjaka sto cu dobiti posao u nekoj drzvanoj ustanovi i radicu za 30.000-40.000 i da me boli uvo. Nego se borim da mi bude bolje da naucim dosta i da zaradim vise. Samo neke od "privilegija" da vam nabrojim kod privatnika 10 dana slobodnih u godini minimalac plata + neki kes subota od 07-13h i svakodnevno trpljenje raznih neprijatnosti pitam se sta bi neki dzabalebarosi radili koji rade u drzavnoj ustanovi kada bi imali ove sjajne privilegije, koliko bi izdrzali? Eto ja se izvinjavam na smaranju ali ovo je bilo jace od mene Srdacan pozdrav redakcijo

goran

efikasnost na nivou

special image