• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pančevac odustao od svog električnog automobila

Autor Aleksandra Petrovski

Nebojša Matović kaže za MONDO da je nakon što je od Agencije za bezbednost saobraćaja dobio odgovor čekan dve godine, odustao od projekta u koji je uložio četiri hiljade evra i nekoliko godina truda.

 Pančevac odustao od svog električnog automobila

Pančevački inženjer Nebojša Matović je za svoj diplomski rad odlučio da u polovnog "pežoa 205", koji je kupio za 1.000 evra, umesto benzinskog ugradi motor na električni pogon. Uložio je još tri hiljade evra i dve godine truda I napravio vozilo čijih 100 pređenih kilometara košta 14 dinara, međutim onda su počeli problemi sa birokrarijom.

  Kako tvrdi, iz Agencije za bezbednost saobraćaja su mu tražili i potvrdu proizvođača da mu dozvoljavaju da prepravlja njihovo vozilo, što je Nebojša uspeo da nabavi iako je on preuredio automobil za sopstvene potrebe, o čemu postoji njegova pisana izjava.

"Sada mi traže da im je još jednom pošaljem jer su je verovatno izgubili. Poslao sam im zahtev za ispitivanje tri puta, nisu mi se javljali. Politika njihove Agencije je da ne prima stranke pa sam morao preko telefona, mejla i pisama da ih kontaktiram. Kada sam im poslao zahtev četvrti put odgovorili su mi i zahtevaju brdo neispunjivih uslova", ispričao nam je Matović.

U utorak mu je konačno posle skoro dve godine stigao odgovor iz Agencije za bezbednost saobraćaja nakon kojeg je definitivno odlučio da odustane od svog projekta.

"U tom odgovoru mi zahtevaju da ispunim uslove koje ni najmodernija fabrika automobila u svetu ne može da ispuni, traže mi da ponovo uradim ispitivanje automobila iako sam sva ispitivanja obavio u zvaničnoj laboratoriji AMSS. AMSS je takođe napravio električni automobil, oni kažu prvi u Srbiji samo ne znam na osnovu čega su prvi, nisu čak ni drugi, možda su dvadeseti, i zanima me kako će ih oni ispuniti kada je to na žalost nemoguća misija samo u našoj državi", rekao je za MONDO Nebojša Matović i dodao:

"U svim normalnim zemljama ovakvo ispitivanje se obavi za nekih sat vremena i potpuno je jednostavna i veoma jeftina procedura. Zvanično odustajem od projekta, nismo mi spremni za napredak. Nemam više snage, niti volje da se borim".

Matić je istakao da ima više pitanja na konto odgovora agencije, ali da niko nije odgovarao na njegove telefonske pozive.

"Inače imam javno obećanje ministarke Zorane Mihajlović da će mi pomoći da registrujem auto jer kako ona kaže to je prosto dobro. Ja ne tražim ništa, nikakvu pomoć nisam dobio, niti tražio. Zahtevam samo da se moje vozilo registruje sa uslovima koji se svuda u svetu traže, a ne da izmisljaju nove. Nadam se da će ovo narod čuti i pomoći mi u ovom cilju da pokažemo svetu da i mi umemo nešto da napravimo što se svuda odavno propagira i maksimalno podržava", rekao je Nebojša Matović i podvukao da je ovo njegovo poslednje pojavljivanje u medijima.

Prisetite se priče o Nebojši i njegovom električnom automobilu, nakon čega je na internetu pokrenuta i peticija.

Vožnja do Novog Sada jeftinija od žvake!
Izvor: MONDO

Komentari 124

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

pro ser

Ovo samo Vule moze da resi TATADADAAAAAAAAAAA!

mix

sramota šta nam radi bagra sitnih duša koja ne ume ni ekser da ukuca,bežimo svi odvde glavom bezobzira i osvrtanja.agencija za propagiranje gluposti i neznanja...sramota šta smo dozvolili,elektroauto se vozio pre 35 godina u novom sadu a prvi električni i auto uopšte je došao još 1896 godine u novi sad,sada nam neki somovi odrđuju put,užas!odoh na tavan da se obesim međ šunke.a

Dmsc

Mislim da je sa komercijalnog aspekta ovaj projekat prilicno neosnovan. U Nemackoj je jako tesko ako si nezavisni proizvodjac auta, tu je realno Engleska i dalje liberalnija. Jedino kako vidim mogucnost je da se sa demo autom, proba prodati intelektualna svojina na primer Kinezima. S druge strane, ako je to hobi projekat za koji se samo trazi dozvola za registraciju, onda verujem da je nasa birokratija potpuno nedorasla.

special image