Radio-televizija Srbije za 56. rođendan predstavila novi vizuelni identitet.
Prvobitni amblem usvojen na početku rada bio je delo akademskog slikara Đorđa Milanoviću, da bi radikalne promene u vizuelnom identitetu postavili Nenad Čonkić 1979. i Milan Peca Popović 1992. godine. Poslednji put, RTS je promenio imidž 2010. pod kreativnom palicom Borisa Miljkovića.
"Slogan nastupajuće sezone je 'Dobro došli kući', jer se nakon tromog leta konačno vraćamo kući, gde će nam televizori poželeti dobrodošlicu. Čekaju nas ugalj koji bi trebalo utovariti, poluotvoreni kišobrani, tegle zimnice, i slatko iščekivanje radosti koju nam pruža TV program", rekao je kreativni direktor RDU RTS Boris Miljković.
On je u saradnji sa mladim, kreativnim timom koji čine Danijel Čavić, Marko Vlahović, Ivana Radmanovac, Nenad Krstić, Tamara Brčić, Tijana Zdravković i Anđela Grabež, osmislio novi logo inspirisan tradicijom i kulturnom baštinom, a u skladu sa aktuelnim tendencijama u domenu dizajna i primenjenih umetnosti.
Za sada, nisu najavljeni noviteti u programskoj šemi, ako se izuzme Sportski dnevnik, koji će premijerno biti emitovan večeras u 23.35, i trajaće više od 15 minuta.
"Ideja je da dnevnik bude sporo-dinamičan, obrađivaćemo aktuelnosti iz zemlje i sveta, imaćemo goste 'jedan na jedan'... Želimo da dan završite sportskim pozdravom", rekao je urednik sportskog programa Zoran Marković.
Danas je za MONDO potvrđeno i da građani više neće uz račun za struju dobijati račun za TV pretplatu.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.