Australija je učinila ono što se mnogim državama čini nemogućim, uspela je da opotavi nacionalno tržište rada.
Kanbera je pokrenula veoma kampanju čiji cilj je bio da motiviše otvaranje radnih mesta, a cela nacija odgovorila je na kampanju s velikim entuzijazmom. Projekat pod nazivom "Jobs 2014" imao je za cilj da otvori 30.000 radnih mesta za samo osam nedelja, ali samo za autralijance. Kanbera je upravljanje projektom prepustila kvartovima i lokalnim zajednicama. KritičariMnogi kritičari napali su rezultate kojima se australijske vlasti hvale, ističući kako se radi o procenama koje se baziraju na radnim mestima koja su samo privid. Iz Kanbere odgovaraju kako je skoro trećina "redovne" australijske radne snage upogonjena u "part-time" poslovima i da se fleksibilnost takvog radnog vremena među Australijancima često naglašava kao veliki plus. Rezultati koje je projekt pokazao zapanjujući su. Preko 121.000 novih radnih mesta, što će reći skoro 4.000 novih radnih mesta dnevno. Iznenađujući rezultati projekta toliko su neverovatni da su mnogi isprva pomislili kako se radi o grešci. Australska vlada je krajem juna zatražila od svih poslodavaca da, prema mogućnostima, nađu načina da stvore prostor za mlade Australijance. Nekoliko sati rada dnevno, sezonski poslovi ili poslovi na određeno, poanta je bila u stvaranju impulsa koji će pokrenuti tržište rada. Vlasnici firmi, ofisa, diskoteka, bioskopa, radnji, škola, dvorana, restorana i ostalih objekata učinili su ono što je vlada tražila od njih, a rezultati su odmah usledili.