• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako su klasifikovane turske serije

Izvor mondo.rs

Proteklih godina imali smo priliku da gledamo brojne turske serije na regionalnim TV kanalima. Toliko ih je bilo da možemo da napravimo podelu među njima – na porodične i ljubavne serije.

  Kako su klasifikovane turske serije

Tokom sedmog Weekend Media Festivala u Rovinju je u tri dana na predavanjima, panelima, prezentacijama, radionicama bilo oko 4.000 posetilaca iz 12 zemalja regiona, Evrope i sveta. Raspravljalo se o poslovnim i medijskim temama, predstavljen je niz novih projekata, a predavači iz inostranstva prezentovali su najnovije trendove u komunikacijama.

Oglašavanje u štampanim medijima odumire, kao i njihov tiraž, dok internet oglašavanje konstatno raste. Iako je televizija još uvek vodeća u oglašavanju, trendovi govore da će internet ubrzo preuzeti primat, pokazali su podaci predstavljeni na panelu Pogled preko plota.

Televizija je u BiH i dalje dominantan medij, štampani mediji padaju, a internet oglašavanje raste. U Srbiji je slično, ali se najznačajnije promene događaju u vlasništvu firmi koje se bave prodajom medijskog prostora.

U Hrvatskoj je oglašavanje protekle godine poraslo sedam posto, televizija je i dalje vodeći medij, internet je blago pao, ali s obzirom na trendove postaće glavna platforma. U Makedoniji su istraživanja pokazala da prosečan građanin provede sedam sati ispred televizora, a na Facebooku tri i po sata, što je gotovo 10 sati medijske konzumacije dnevno.

Vlatko Dimovski je nasmejao sve prisutne na panelu Pogled preko plota predstavljanjem medijske situacije u Makedoniji, a posebno podelom turskih serija.

Sloveniju je zahvatio trend rasprodaje i gašenja medija, zabežen je veliki pad ulaganja u oglašivanje, štampani mediji odumiru, pa se tako Žurnal24 ugasio, a dnevni list Večer prodan je za samo milion evra.

Crnu Goru je zahvatio talas fragmentacije medija i hiperprodukcije, a kako je ceo marketinški kolač samo 10 miliona evra, niko ne dobija dovoljno. Saša Radunović je istakao da kada pošaljete flajer na insertaciju novine vam daju podatak o tiražu od pre pet godina, a procenjuje se da se sve crnogorske novine štampaju u ukupno 30.000 primeraka.

Pink televizija nije na prodaju, ali je u procesu širenja na druga tržišta zainteresovana za saradnju koja će doneti dodatni biznis i zaradu, rekao je vlasnik Pinka Željko Mitrović na Weekend Media Festivalu. Već tri i po godine Pink vodi bitku za oporavak zbog greha iz prošlosti, ali sada je završio taj proces i prošle godine ostvario plus od 35 miliona evra. Pink ima dve nacionalne licence u Sloveniji i jednu u Bugarskoj, gde Mitrović planira da izađe na tržište u 2016. godini. Mnogi mu zameraju da je svojim šund programom otvorio vrata turbo folku, ali Mitrović smatra da kao komercijalna televizija moraju da prate trendove, a on sam nije kreirao taj trend.

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE