Od devedesetih godina prošlog veka postalo je potpuno normalno da muškarci koriste razne mackalice i troše na ulepšavanje gotovo više vremena i novca nego žene. To su metroseksualci, a Dejvid Bekam i Kristijano Ronaldo tipični su predstavnici te "vrste", a pojavili su se i neki novi.

Gospodin "mandrogeni"

Tip muškaraca potpuno suprotan stereotipnom heteroseksualnom muškarcu. Uglavnom svakodnevno ide u teretanu, a idoli su mu Kristijano Ronaldo i Den Ozborn. Takođe, redovno se depilira i odlazi u solarijum ili koristi kreme za samopotamnjivanje. Treba napomenuti i da su takvi tipovi uglavnom narcisi u manjoj ili većoj meri.

Gospodin "mejnstrim brka"

On nije hipster, ali se u određenoj meri trudi da bude drugačiji. Brkove ili bradu nosi jer smatra da ga to dosta izdvaja od drugih. Ipak, ovakav izgled nekad se smatrao hipsterskim, ali je postao trend od kada ga "furaju" i mnogi poznati frajeri. Gospodin "mejnstrim brka" takođe obilato koristi kozmetičke proizvode za ulepšavanje.

"Metro-batica"

Ovakav muškarac izgleda poput šik štrebera, uvek ima najnovije tehnološke spravice i najčešće govori o tehnologiji. Uvek je skockan, ne voli da nosi farmerke i duks, već odela, košulje i uopšte, garderobu koja čini da izgleda šik i elegantno. S obzirom na to da prati tehnološke trendove i važno mu je da uvek ima ono najnovije, i proizvode za ulepšavanje bira na taj način - koristi samo one koji su se tek pojavili na tržištu.

"Remantik"

On je nova generacija romantika, sofisticiran je i takođe prati najnovije trendove. Ovi tipovi muškaraca uglavnom su "dubljeg džepa", imaju nove modele automobila, nose odela poznatih dizajnera… Kada je reč o ulepšavanju, za njega nijedan tretman nije preskup i nijedan trening nije previše naporan, koliko će doprineti njegovoj lepoti. Uradiće sve samo da se dokaže u društvu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.