Učesnici dvodnevnog gejming turnira „NBA 2K15“ su imali priliku i da se oprobaju sa poznatim košarkašima KK Crvena Zvezda Telekom: Markusom Vilijamsom, Čarls Dženkinsom, Brankom Lazićem i Nikolom Rebićem.
Zvezdaši u NBA ligi.
SVE GALERIJE
Rebic im izgleda sluzi samo za ovakve dogadjaje
Jos jedan dokaz koliko dobro radi Marketing Zvezde. Uvek neke akcije da se popularise klub, da se igraci jos vise zblize sa navijacima, familijaran odnos i zato je Zvezda to sto jeste - zaista veliki brend i veliki Evropski klub. Partizan je realno mogao mnogo toga ranije na marketinskom planu, ali uz nemarnost svih tih "celnika", i sada bez Eurolige, cao. Sad ih i prosecni igraci zaobilaze. A marketiing i dalje velika 0. Navikli su Todoric, Danilovic i Guru da trose do maksimuma, bez ikakvog plana na duze staze. Zvezda briljira sa akcijama van parketa, malim ulaganjima i pametnim poslovanjem.
Koliko lice ova dvojica? Nije normalno, crnac i belac ko braca rodjena.