• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zvezdaši u NBA ligi.

Učesnici dvodnevnog gejming turnira „NBA 2K15“ su imali priliku i da se oprobaju sa poznatim košarkašima KK Crvena Zvezda Telekom: Markusom Vilijamsom, Čarls Dženkinsom, Brankom Lazićem i Nikolom Rebićem.

SVE GALERIJE

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

mito

Rebic im izgleda sluzi samo za ovakve dogadjaje

Corleone

Jos jedan dokaz koliko dobro radi Marketing Zvezde. Uvek neke akcije da se popularise klub, da se igraci jos vise zblize sa navijacima, familijaran odnos i zato je Zvezda to sto jeste - zaista veliki brend i veliki Evropski klub. Partizan je realno mogao mnogo toga ranije na marketinskom planu, ali uz nemarnost svih tih "celnika", i sada bez Eurolige, cao. Sad ih i prosecni igraci zaobilaze. A marketiing i dalje velika 0. Navikli su Todoric, Danilovic i Guru da trose do maksimuma, bez ikakvog plana na duze staze. Zvezda briljira sa akcijama van parketa, malim ulaganjima i pametnim poslovanjem.

kimi

Koliko lice ova dvojica? Nije normalno, crnac i belac ko braca rodjena.