Prestižnom nagradom "World Tour" kampanja "Kada voziš, parkiraj telefon" kompanije Telekom Srbija svrstala se među najbolje reklame na svetu.
Na upravo održanoj manifestaciji “Noć Reklamoždera” kompanija Telekom Srbija osvojila je prestižnu nagradu World Tour za neprofitnu kampanju "Kada voziš, parkiraj telefon“ što znači da će ova naša reklama proputovati svet i biti prikazivana u svakoj zemlji u kojoj se "Noć reklama“ održava.
Direktorka PR sektora, Marija Bošković, ispred kompanije Telekom Srbija izrazila je ponos što je i na ovoj, 15. po redu manifestaciji "Noć reklamoždera“, Telekom nagrađen i dodala da je još ponosnijom čini to što su građani počeli odgovornije da upotrebljavaju telefon u toku vožnje.
Još jedna Telekomova reklama našla se među 10 omiljenih kod publike u Srbiji - u pitanju je promo spot “Internet svuda”.
Specijalno za “Noć reklamoždera” Telekom je organizovao mts: zonu prijateljstva u kojoj su ljubitelji reklama u pauzama višečasovnog progama mogli da se fotkaju, ali i da okušaju sreću u nagradnoj igri.
Svakom je zagarantovani dobitak bila pripejd kartica sa 100 dinara kredita, dok je onaj najsrećniji otišao kući sa vaučerom na 10.000 dinara.