Nova vozila, nove stanice – od kraja 2016. produžiće se i kativirati linije do Resnika i Ovče, ali i rešiti pitanje Lazarevca i Mladenovca, najavljuju iz Grada Beograda.
''Želimo da unapredimo BG voz, da imamo veći broj lepih stanica, neke nove linije, ali prevashodno da poboljšamo kvalitet usluga koje Beograđani trenutno imaju'', rekao je Mali nakon potpisivanja protokola.
Kako kaže, ono što je cilj u narednih 18 meseci, a što je i predmet protokola, je da se izgradi pet novih stanica, da se radi na produženju i aktivaciji linija do Resnika i Ovče, ali i da se reši pitanje Lazarevca i Mladenovca.
Navodeći da BG voz trenutno koristi postojeću infrastrukturu beogradskog čvora, gradonačelnik Siniša Mali je istakao da čitav projekat ne zahteva multimilionske investicije već samo malo dobre volje, planiranje i ideje kako poboljšati taj vid transporta.
Prema njegovim rečima, cilj je i da se kupi još nekoliko kompozicija vozova koje će omogućiti da se pojačaju dolaski i odlasci, a samim tim i poboljša kvalitet tog prevoza.
On je podsetio da BG voz koristi više od 30.000 Beograđana svakodnevno, a da je prosek kašnjenja svakog voza oko devet sekundi na godinu dana.
''BG voz se pokazao kao vrlo pouzdan vid transporta, međutim vid sa kojim mi u ovom trenutku nismo baš zadovoljni. Za sada je dobro, ali može da bude još bolje'', rekao je Mali.
Gradonačelnik je istakao da je značajno što BG voz mora da bude deo integrisanog javnog prevoza grada Beograda dodajući da je najbitnije da svi vidovi transporta - GSP, BG voz, privatni autoprevoznici, funkcionišu kao jedan.
"Otprilike za rodove koje smo planirali biće izdvojeno oko 14 miliona evra. Taj novac će investirati Železnice kroz komercijalni aranzmanan'', rekao je Mali.
Mali koji se sa Stojčićem vozio BG vozom od ''Pančevačkog mosta'' do železničke stanice ''Beograd Centar'' (Prokop) gde je obišao radove, rekao je da su svi putnici rekli da su zadovoljni kvalitetom usluge i tačnošću vozova ocenjujući da je to najefikasniji i najbrži način vožnje.
Stojčić je apelovao na građane da čuvaju to što imaju objašnjavajući da će radovi teći paralelno sa radovima na Prokopu.
Kada je u pitanju početak radova, on navodi da će to videti između sebe i ''šta imamo spremno od dokumentacije i koje pozicije se mogu pokrenuti iz sredstava koja su za to predviđena''.
''Sada se to spušta na radne grupe koje će dobiti zadatak da izvuku najspremnije projekte, dokumentaciju'', rekao je Stojčić.