Japanska "Jokohama" od leta će zauzeti mesto korejskog "Samsunga".
Fudbaleri Čelsija u narednu sezonu će krenuti sa novim sponzorskim natpisom na dresu, pošto je sa proizvođačem guma, kompanijom "Jokohama", potpisan ugovor na pet godina.
Britanski mediji objavili su nezvaničnu informaciju, po kojoj će Japanci za to plaćati 40 miliona funti godišnje, odnosno 200 miliona za ceo period obuhvaćen ugovorom.
Čelsi je saopštio da se ovom saradnjom svrstao u "sam vrh evropskog fudbala" i da je reč o "jednom od najvrednijih sponzorstava dresa u istoriji".
Korejski proizvođač električnih uređaja "Samsung" bio je partner londonskog kluba od 2005.
Najviše novca za reklamu na dresu od premijerligaša ubira Mančester junajted, kome proizvođač automobila "Ševrolet" plaća 53 miliona funti godišnje. Čelsi će novim ugovorom izbiti na drugo mesto, ispred Arsenala, Liverpula i Mančester sitija.
Britanski mediji objavili su nezvaničnu informaciju, po kojoj će Japanci za to plaćati 40 miliona funti godišnje, odnosno 200 miliona za ceo period obuhvaćen ugovorom.
Čelsi je saopštio da se ovom saradnjom svrstao u "sam vrh evropskog fudbala" i da je reč o "jednom od najvrednijih sponzorstava dresa u istoriji".
Korejski proizvođač električnih uređaja "Samsung" bio je partner londonskog kluba od 2005.
Najviše novca za reklamu na dresu od premijerligaša ubira Mančester junajted, kome proizvođač automobila "Ševrolet" plaća 53 miliona funti godišnje. Čelsi će novim ugovorom izbiti na drugo mesto, ispred Arsenala, Liverpula i Mančester sitija.