Gradonačelnik Beograda Siniša Mali poručio je danas građanima sa kojima je razgovarao o problemima koji ih muče da će Gradska uprava nastaviti da im pomaže i da im izlazi u susret.
Gradonačelnik je pozvao građane koji imaju probleme koji su u vezi sa funkcionisanjem grada ili javnih preduzeća da se jave. "Ja ću nastaviti da razgovaram sa njima makar jednom mesečno. Važno je da sistem radi, a u slučajevima kada on zakaže, građani mogu da se jave meni, gradskim sekretarima ili većnicima", poručio je Mali. Mali je precizirao da je su se građani žalili na funkcionisanje javnih preduzeća, na probleme sa kojima se susreću osobe sa invaliditetom, na vrtiće u gradu... "Neki problemi su odmah rešivi, za neke je potrebno malo više vremena, ali već danas smo aktivirali sve činioce koji su potrebni kako bi se oni prevazišli. Građani su veoma zadovoljni, a naš posao i jeste da im pomažemo i rešavamo njihove probleme", rekao je Mali. Građani mogu da zakažu sastanak sa gradonačelnikom, gradskim većnicima ili sekretarima preko "Beokom servisa" na telefone 0800-11-00-11 i 3090-007 ili mejlom na [email protected].