Kada je Organizacija ujedinjenih nacija (UN) ustanovila Međunarodni dan mira, verovatno nije ovo imala na umu da će se i ovo desiti 21. septembra.
"Burger king" je zatražio od "Mekdonaldsa" da udruže snage i lansiraju hamburger "mekvoper" (McWhopper)!
Ovom reklamom objavljenom u "Njujork tajmsu" i "Čikago tribjunu", "Burger king" je pozvao je svog najvećeg konkurenta da spoje svoje najpoznatije hamburgere, "big mek" i "voper" i kreiraju "hibrid".
"Mekvoper" bi 21. septembra, koji je UN 1981. ustanovio kao Međunarodni dan mira, nenasilja i obustave vatre, bio prodavan na novoj lokaciji u Atlanti, središnjoj tački između sedišta dva najpoznatija američka lanca restorana brze hrane, saopštila je agencija AP.
U komentaru objavljenom na Facebooku, izvršni direktor "Mekdonaldsa" Stiv Isterbruk napisao je da je predlog inspirativan, ali i iskoristio priliku da "bocne" konkurentsku kompaniju.
"Hajde da priznamo da između nas postoji prijateljska poslovna konkurentnost, a ne sukobi i bol koji se povezuju sa pravim ratovima. Idući put, biće dovoljan običan telefonski poziv da se dogovorimo", rekao je Isterbruk.
Predložena verzija spajanja "big meka" i "vopera" uključivala bi elemente iz oba hamburgera, a "Burger king" je poručio da je otvoren za predloge.
POGLEDAJTE VIDEO: