• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

UŽAS: Raste broj dece poginule u saobraćaju

Izvor MONDO/Tanjug

U Srbiji je ove godine poginulo 55 ljudi više nego u istom periodu 2014. godine, a povećan je i broj poginule dece, upozoreno je na obeležavanju Dana sećanja na žrtve saobraćajnih nezgoda.

Najčešći uzroci saobraćajnih nezgoda su konzurmiranje alkohola, neodgovarajuća brzina i preticanje odnosno ljudska greška.

Ministar za rad i socijalna pitanja Aleksandar Vulin je poručio da je najvažnije da na vreme naučimo decu da vode računa o sebi u saobraćaju.

"Moramo svi zajedno, celo društvo, da radimo na podizanju svetsti dece i da ih naučimo da je njihova sudbina u njihovim rukama odnosno da će moći da se sačuvaju samo ako budu vodili računa o sebi", poručio je Vulin.

Gradski menadžer Goran Vesić rekao je da je jedan od prioriteta gradskih vlasti rešavanje svih crneih tačaka u oko škola, a kojih je zatečeno više od 200 u aprilu 2014. godine.

Dodao je da je prošle godine otklonjeno 49 i da će u 2015. biti rešeno još 40 crnih tačaka.

Vesić je kazao da se u Beogradu postavljaju dodatna signalizacija ispred škola i ležeći policajci, kako bi se usporio saobraćaj.

Beograd je ove godine, u saradnji sa MUP-om, obezbedio novac za kupovinu 10 kamera za kontrolu brzine, od kojih će pet biti postavljeno na Ibarskoj magistrali u Beogradu, a ostale u drugim delovima grada.

Vesić je podsetio da je Grad Beograd kao novitet uveo i koncept biciklističko-pešačke ulice, a prva takva ulica biće Ulica knjeginje Zorke.

Direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Milan Božović je rekao da je ove godine nastradalo 55 osoba više nego u istom periodu prošle godine, kao i da je povećan broj nastradale dece u saobraćaju.

On je kazao da je bilo manje stradalih vozača traktora, kao i da je smanjen broj poginulih mladih osoba u saobraćaju - za 15 manje u prvih 10 meseci ove godine.

Takođe, 100 mladih osoba je manje povređeno u saobraćaju ove godine.

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Daki

Dzaba im i uredbe i kazne i probne dozvole jednostavno se desi udes,mogli bi malo infrastukturu da srede

Vlada

Glavni razlog sabraćajnih nezgoda ovog tipa (stradanje dece) je prekoračenje dozvoljene brzine u naseljenim mestima i u okolini škola. U vreme kada je maximalna dozvoljen abrzina u naseljenim mestima svedena zakonski sa 60 na 50 je policija strogo kontrolisala poštovanje ovoga, i saobraćaj je funkcionisao savršeno. Razlika je suštinska i drastična, iako naizgled i procentualno ne toliko velika. Ali kao svašta nešto drugo u Srbiji, kratkog je veka trajala ta kontrola i strogoća. Danas (i pored toga što je ograničenje 50) gotovo svi vozači i dalje voze kao da je najmanje 60. Ja kada vozim 50 stalno doživljavam da mi vozači iza mene ablenduju da ubrzam ili se sklonim. Svi nekud žurimo, a ponavljam, sve ukupno saobraćaj zaista mnogo bolje funkcioniše, kada se ograničenje od 50 km/h poštuje od strane svih učesnika u saobraćaju, a bezbednost svih učesnika u saobraćaju je neuporedivo veća.

Nemanja

Naravno, kad im je prvo na pameti mobilni telefon, alkoholisanje i nevezivanje pojasa prilikom sedanja u vozilo. Ni stariji nisu bolji. Ili vozis bez bilo kakve distrakcije (telefon, alkohol i pokusaj pricanja sa trecim licima u vozilu), ili gines.

special image