mondo.rs

Da li "ideš" u onlajn šoping kremica, pomadica...

Autor:

Onlajn prodaja šminke i kozmetike u Evropi će rasti više od osam odsto svake godine do 2019, što je četiri puta više od rasta prodaje u "običnim" prodavnicama. Šta vi mislite o tome?

0
A- A A+

  Najnovija studija konsultantske kuće A.T. Kerni, segment proizvoda za negu i lepotu identifikovala je kao sledeću veliku kategoriju u onlajn prodaji.

Anketa, u kojoj je učestvovalo više od 5.000 kupaca, pokazuje da su Nemačka, Velika Britanija i Francuska, vodeće zemlje u Evropi za kupovinu proizvode za negu i lepotu putem Interneta.

Osim cene, koja je i dalje glavni razlog za onlajn kupovinu, ostali kriterijumi dodatno dobijaju na značenju: više od polovine anketiranih putem Interneta traže informacije o proizvodima, ocene proizvoda od strane drugih kupaca i savete i ideje o stilizovanju, navodi se u saopštenju A.T.Kernija.

Studija otkriva da inovativne aplikacije, poput onlajn testova, mobilnih aplikacija za prepoznavanje tipova kože, foruma lepote i onlajn zajednica sa savetima stručnjaka, ili besplatnih uzoraka uz dostavu, omogućava onlajn prodavcima dobre opcije za izdizanje iznad konkurencije.

"Nemački kupci očekuju visok stepen usluge. Devedeset posto učesnika studije kažu da im je prihvatljivo najviše četiri dana za dostavu proizvoda, a više od pola njih očekuju besplatnu dostavu. Samo dva odsto ispitanika može zamisliti da trošak dostave iznosi više od pet evra", kaže Ana Petrić, viša savetnica u A.T. Kerniju.

Kupovina organske i prirodne kozmetike putem Interneta je brzo rastući trend u onlajn maloprodaji u Evropi, a rezultati istraživanja pokazuju da skoro polovina potrošača kupuje ove proizvode putem Interneta, bilo ekskluzivno ili povremeno. U Nemačkoj, 65 odsto potrošača povremeno kupuje ove proizvode onlajn.


Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.

Povezano

Sve vesti