
Džoni Dep (52) se na reklanim fotkama pojavljuje u košulji ležerno zavrnutih rukava i ništa tu ne bi privlačilo toliko pažnje da se parfem ne zove "Sauvage" (divlji).
Kako su nedavno protiv glumca "isplivale" optužbe za nasilje, na društvenim mrežama vlada potpuni haos, gde korisnici kažu da Džoni stvano jeste "divlji".
Drugi kažu da je kampanja jednostavno "došla" u pogrešno vreme, iako je objavljena pre oko godinu dana.
"Bila bi loša ideja da neko ko je dobar prijatelj sa ljudima iz 'Diora' sada pomene fotografije Džonija Depa na kojima preko cele fotke piše 'divlji'", napisao je jedan korisnik.
Drugi su bili malo oštriji, poput Džejmsa Krispa: "Upravo sam video bilbord za 'Dior' afteršejv 'Sauvage"... u kojoj se pojavljuje Džoni Dep. Baš prigodno".
Ima i onih koji smatraju da je "Dior" znao da je Džoni Dep "divlji", pa su ga upravo zato izabrali za zaštitno lice.
"Dejli mejl" je kontaktirao "Dior" za komentare o ovoj kampanji, ali su odbili da o tome komentarišu.
Pogledajte reklamu za "Dior Sauvage":
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.