• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Veći broj linija u prigradskom prevozu

Izvor MONDO/Tanjug

Grad Beograd raspisaće konkurs za privatno-javno partnerstvo za prigradski prevoz, što će žiteljima prigradskih naselja omogućiti veći komfor u autobusima, a predviđen je i veći broj linija.

 Prigradski prevoz u Beogradu - uskoro veći broj linija Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Izvor: MONDO, Jelena Stokić


Odluku o raspisivanju konkursa donela je danas Skupština grada, a predsednik Nikola Nikodijević rekao je da će prigradski prevoz funckionisati drugačije nego do sada.

"Povećava se broj linija, sktrikno je propisano kakav treba da bude komfor u autobusima - da budu klimatizovani, imaju video nadzor, radi veće bezbednosti", rekao je Nikodijević.

Kako je rekao, ideja nadležnih je da se ljudi iz prigradskih opština, Barajeva, Mladenovca, Obrenovca... podjednako udobno i komforno voze kao i svi ostali iz centra Beograda.

"Beograđane ne delimo na više kategorija, svi su isti bez obzira da li žive u krugu dvojke ili u drugim opštinama", rekao je Nikodijević.

Odbornici su usvojilli izmene odluke o javnoj rasveti, kojima se omogućava da se javna rasveta uključuje prema potrebi, u odnosu na vremenske prilike - oblačnost, vidljivost, a ne po kalendaru paljenja.

O tome će, ubuduće, na dnevnom niovu odlučivati nadležni sekretarijat, a ne gradski odbornici, kao do sada.

Usvojene su i izmene odluke o utvrđivanju zakupnina za poslovni prostor nad kojim grad ima posebna svojinska ovlašćenja, kao i cenovnik usluga organizacionih jedinica Gradske uprave.

Odbornici su dali saglasnost na rebalans programa poslovanja za 2016. "Gradskog stambenog", na odluke o raspodeli neto dobiti za prošlu godinu "Gradskog stambenog" i Urbanističkog zavoda Beograda, kao i na odluku u pokriću gubitka iz ranijih godina "Beograd puta".

Usvojene su i izmene osnivačkih akata nekoliko komunalnih preduzeća.

Tagovi

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Славица

Ово је стварно срамота шта нам раде на приградском пребозу потез 400, нечувено, свако иоле нормалан када погледа ред вожње линије 470 може само језа да га прође кад види да има свега 8 полазака дневно, док неке линије на територији Београда имају по 95 полазака дневно, на пример линија 302 за Гроцку, има 95 полазака дневно, па онда линије за Барајево и за Вранић имају по 30 полазака дневно, а само линије на потезу 400 су узас, писебно линије 450, 470, 474, то су линије са једва пар полазака у току дана. Па зар за 8 полазака дневно ја да платим 100 динара скупље појединачну карту а ови из Гроцке се возају током целог дана за дупло јефтинију карту. И онда градски менаџер изађе на тв и каже како су сви грађани на територији Београда равноправни... Е па варате се менаџеру, ви људе из треће зоне третирате као стоку. Срам вас било. Зар нема нико ко је родом са тњриторије Београда да нам води геад, него нам требају краљевчани и остали из других градова, рођени београђани изгледа нису довољно образовами да воде свој град.... Никада боље неће бити у приградским насељима, НИКАДА.

Dejan

Koje godine će to. povećanje broja linija u prigradskim naseojima da se ostvari, jel 2027??? Posto od najavvljenog. privatnog partnerstva nema nista, dodje i taj dugo ocekivani januar 2017, i zitelji prigradskih naselja se uzalud nadase boljitku, opet moćnici gradski sklopise ugovor sa Lastom za narednih 10 godina,, znaci narednih deset godina gradjani drugog redq u prigrasu nnemaju cemu vise da se nadaju, i narednih deset. godina smo u takozvqnom ITS2 iako su ga navodno kao ukinuli i izjednacili nas sa GSP linijama, a u realnosti prigradske linije su deset vekiva. daleko od linija GSP. Sram ih bilo, dokle će da nas lazu i obmanjiu.

Dejan

Evo vidimo to poboljsanje u prigradskom prevozu, posle sest meseci od tih silnih obećanja ostalo je samo mrtvo slovo na papiru, usred zime dobili smo raspad sistrma na prigradskim linijama, svakodnevne kvarove autobusa, otkazivanje polazaka zaledjavanje u autobusima bez grejanja, ali zato imamo uredno trkeljisanje od strane kontrolora, i ovo smrzavanje u autobusima ima da se plati, za to se pobrinuo BusPlus, jer gradskim moćnicima para nikada dosta, veliki su njihovi prohtevi.

special image