Lanac brze hrane "Mekdonalds" povlači više miliona fitnes narukvica koje su prodate u okviru obroka "hepi mil", jer mogu da izazovu iritaciju kože ili plikove kod dece.
Lanac brze hrane "Mekdonalds" povlaci više miliona fitnes narukvica koje su prodate u okviru obroka "hepi mil", jer mogu da izazovu iritaciju kože ili plikove kod dece.
"Mekdonalds" je objavio prošle nedelje da je prestao da distribuira narukvice, a sada je najavio opoziv 29 miliona narukvica u SAD i 3,6 miliona u Kanadi.
Prijavljeno je više od 70 incidentnih slucajeva nakon što su deca nosila ove narukvice, kao i sedam slucajeva u kojima je došlo do pojave plikova, saopštila je Komisija za bezbednost potrošackih proizvoda.
"Step-it" fitnes plasticna narukvica, u plavoj, zelenoj, ljubicastoj, narandžastoj i crvenoj boji, izgleda kao sat i meri parametre fizicke aktivnosti.
Potrošaci bi trebalo da vrate narukvice Mekdonaldsu i zamene ih za besplatnu igracku, jogurt u tubi ili kesicu u kojoj su kriške jabuke.
Problematicne narukvice proizvedene su u Kini, prodavane su izmedu 9. i 17. avgusta.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.