Raspisan konkurs za nove radnike koji će proveravati karte u javnom prevozu. Od septembra se uspostavlja sistem kontrole u BG vozu na tri stanice. "Trozupci" treba da se postave na šest stanica.
U javnom gradskom prevozu od jeseni ce kontrolisati veci broj "Bus Plus" kontrolora. Kompanija "Apeks" vec je raspisala konkurs za zainteresovane kandidate, a na ovaj korak odlucili su se zbog povecanja posla.
Direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrovic kaže da bi putnike u javnom gradskom prevozu po ugovoru sa privatnom firmom "Apeks", trebalo da kontroliše najmanje 200 kontrolora, pišu “Novosti”.
Ipak, ni u Direkciji, ni u "Apeksu" ne izjašnjavaju se o preciznom broju angažovanih kontrolora.
“Više ih je od 200”, kaže Mitrovic.
Do sada putnici "Bg voza" nisu podlegali nikakvoj kontroli, jer ni oprema u vozilima nije radila, tacnije, validatori su bili polomljeni.
"Cak cetiri puta su ih kompletno menjali, ali nije vredelo. Vandali su nastavili da ih uništavaju. Iz tog razloga smo i odlucili da postavimo barijere, za pocetak, na ulazu u tri železnicke stanice. Tako da ce putnici morati da pre nego udu u voz ocitaju kartu”, dodao je Mitrovic.
"Trozupci" koji sprecavaju ulazak na stanicu naci ce se kod Vukovog spomenika, Pancevackog mosta i Karadordevog parka. Prema Mitrovicevim recima, za obnovu rampi zaslužna je kompanija "Apeks". Kompletan posao je završen, ali se ceka da "Železnice" sa kojima je sklopljen ugovor, obezbede ljude koji ce cuvati obnovljene barijere.
U "Srbija vozu" kažu da je u toku izbor najpovoljnijeg ponudaca za poslove fizicko-tehnickog obezbedenja na osnovu pokrenutog postupka javne nabavke. I da se pocetak realizacije ovog posla ocekuje izmedu 1. i 5. septembra.
Inace, u planu je da ovakav sistem kontrole putnika zaživi i na ostalih šest železnickih stanica, ali zasad nema tehnickih mogucnosti. Potrebno je da na njima budu postavljene barijere, a na pomenute tri vec su postojale, pa su samo modifikovane.
Osposobljavanjem rampi, zamenom mehanickih delova, postavljanjem aparata za overu i povezivanje sa sistemom, napravljen je zatvoren sistem, tako da ce svako ko želi da koristi "BG voz" morati da overi kartu kako bi ušao na stanicu, odnosno peron.