• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tajkuni tunelima smeštaju Planumu?

Izvor MONDO/Beta

Direktor poznatog zemunskog građevinskog preduzeća Planum, koje je gradilo tunele na Koridoru 11, tvrdi da nije propusta u radu i da neko uporno pokušava da diskredituje tu firmu.

"U današnje vreme tehnike i elektronike nemoguće je napraviti grešku od 30 milimetara, a kamoli od 30 centimetara, koliko su nam navodno tuneli niži. Postoji tender za tunel kod Čortanovaca na pruzi Beograd - Budimpešta, kao i za još nekoliko velikih projekata, i očignedno je da neko hoće da nas izbaci sa tih poslova. Zato se plasiraju ove neistine", rekao je Ratomir Todorović za "Večernje novosti"

Sporni tuneli su na deonici Ljig - Preljina, a mediji pišu da su niski i da kroz njih ne mogu da prolaze šleperi.

Mihajlović: Krivi domaći putari

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović poručila je da ne želi više ni dan kašnjenja za završetak radova na toj deonici auto-puta, što se posebno odnosi na domaće kompanije, koje su "najodgovornije za probijanje roka". Mihajlović je za RTS komentarisala probijanje roka za završetak radova, 25. avgust, ističući da niko nema pravo da u finišu usporava radove. "To je nemoralno. Niko ne radi ništa besplatno, ne smeju da greše i koriste staru opremu, a da novu drže van zemlje. Zbog toga sam ljuta kao ministar", rekla je Mihajlovićeva.

Todorović je rekao da se neistinama o navodnim propustima u gradnji tunela favorizuju strane kompanije i domaće forme koje su tek nedavno osnovane (i koje vode ljudi bliski vlastima).

Po njegovim rečima, nije istina da Planum nema dovoljno radnika, jer je oko 300 ljudi svakodnevno angažovano na gradnji na Koridoru 11.

"Imali smo problem u tunelu zbog neravnina na asfaltu, ali je stigla mašina iz Rusije, i trenutno je na carini. Biće potrebno nekoliko dana da se te nepravilnosti otklone. Nema ni govora o tome da su tuneli niski i da će se rušiti", rekao je Todorović.

Koridori Srbije, koji su nadležni za izgradnju puteva, demantovali su juče da dva tunela na deonici Koridora 11, Ljig-Preljina moraju da se ruše jer nisu izgrađeni po standardnim dimenzijama.

"Tuneli su projektovani i izvedeni prema važećim standardima koji obezbeđuju slobodan prostor 4,75 metara visine, što omogućava nesmetano i bezbedno kretanje svih vozila", naveli su Koridori.

Iz Koridora nalgašavaju da je po međunarodnim standardima maksimalna dozvoljena visina vozila i tereta iznosi četiri metra, ali se postavlja pitanje vangabaritnog tereta koji povremeno mora proči putevima.

Na sastanku premijera Srbije Aleksandra Vučića, ambasadora Azerbejdžana Eldara Hasanova i predstavnika kompanije Azvirt juče je dogovoreno da deonica Koridora 11 Ljig - Preljina bude završena i puštena u saobraćaj do kraja oktobra, kao i da njeno korišćenje bude besplatno do kraja godine.

Planum je podizvođač radova na deonici Ljig - Preljina, a glavni izvođač radova je firma Azvirt iz Azerbejdžana. Ukupna vrednost radova je 308 miliona evra. Deonica Ljig - Preljina dugačka je 40,36 kilometara.

Komentari 6

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

RM

Ništa čudbo to je jedina firma iz Srbije koja se održala i sada su došli na red da i njih zbrišu.Socijalni program i doviđenja rešen problem.

MIKI

Postovani, da nesto nije uredu sigurno nije ali nazalost novinari Kurira ispadose eksperti i za tunele. 1. Ovde je AZERVIT nosioc ugovora. 2. Ovde postoji Nadzor koji prati realizaciju radova. 3. Ovde postoji Projektant ci projekat bi trebao biti revidovan i odobren od strane Investitora i dat Glavnom Izvodacu na realizaciju, Nadzoru da prati njegovu realizaciju. 4.To sto je Glavni izvodjac ustupio posao podizvodjacu ako postoje propusti ne mogu se apriori pripisati podizvodacu. Pitam se sta su radili i gde su bili Glavni izvodjac i Nadzor ako je doslo do ostupanja prilikom izvodjenja radova u odnosu na dati , revidovan I odobren Projekat. Necete valjda reci da su pratili radove sa Maldiva???? 6.Zasto Glavni izvodjac i Nadzor nisu preduzeli mere prena Podizvodjacu cim je poceo da radi, ako je radio suprotno od Projekta.? Zasto se neko setio da to kaze danas kada je posao zavrsen.???? Dali je sam Projekat doista ispravan, pa tek sada utvrdjeno da su gabariti tunela nedovoljni. 7.Neki strucnjak iz Kolubare kritikuje Novu austrisku metodu po kojoj je tunel radjen a ocigledno nezna sta znaci ova metoda. Nije to metoda da se tunel kopa pijukom i lopatom kako on misli. 8.NE znam dali se to radi o firmi Kolubara koja je radila tunel- kolektor u Zemun polju. On je u pravu da danas postoje bezbednije I humanije metode izrade tunela ali na zalost mnogi o tome ne znaju NISTA, a mnogi nisu ni culi, ali odlucuju o tome kakoce se raditi.

Vuk

@MIKI svaka ti je ko NJEGOSEVA, SVE SI U PRAVU

special image