Bakina tajna, Cedevita i još neki proizvodi Atlantic Grupe biće predstavljeni na sajmu prehrambene industrije u Parizu.
/Promo tekst/
Pod motom "Food is Emotion" Atlantic Grupa ove godine prvi put prezentuje svoje internacionalne brendove Bakinu Tajnu, Cedevitu i Donat Mg na SIAL-u, jednom od najvećih sajmova prehrambene industrije, koji se održava od 16. do 20. oktobra u Parizu i okuplja oko 6.500 izlagača.
Fokus je na inovaciji i prezentaciji proizvoda, a Atlantic Grupa na taj način želi da podrži svoje brendove u njihovoj ambiciji da iziđu van okvira domaćeg tržišta i zaplove internacionalnim vodama.
Učestvovanje na ovoj manifestaciji je više od razmene iskustva - reč je o idealnoj platformi za testiranje i istraživanje novih tržišta i razvoj uspešnih poslovnih partnerstava.
Posetioci će imati prilike da na Atlanticovom atraktivnom štandu uživaju u primamljivim i zdravim ukusima Bakine Tajne, Cedevite i Donat Mg-a, koji u sebi objedinjuju vrhunski kvalitet, tradiciju i savremenu proizvodnju.
(Promo tekst)