MEGACUNAMI: Smak sveta idućeg meseca?

Izvor mondo.rs

Društvene mreže pršte od šerovanja teorija o kataklizmi koja će se dogoditi 16. februara. Sumanuto ili ne?

Svemirska agencija NASA je krajem novembra prošle godine objavila da je uočila neidentifikovani objekat, nazvan 2016 WF9, koji se kreće prema Zemlji. Kometa ili asteroid prošla je Marsovu orbitu, saopštila je NASA i objavila da će kraj Zemlje proći 25. februara 2017.

Naučnici znaju da je objekt prilično velik - od 0,5 do kilometar u prečniku, da je jako taman i da reflektuje tek nekoliko procenata svetlosti koja padne na njegovu površinu. Po obliku liči na kometu, ipak, nedostaje mu karakteristična prašina i oblak koji definiše kometu, pišu svetski mediji.

Iako NASA tvrdi da će neidentifikovani objekat proći pored Zemlje na udaljenosti od oko 50 miliona kilometara i da za planetu ne predstavlja nikakvu opasnost, ubrzo su se, očekivano, pojavile teorije o smaku sveta.

Prvi je lavinu pokrenuo samoproglašeni ruski astronom Đomin Damir Zaharovič, koji tvrdi da NASA "laže" i da od oktobra zna da će objekat WF9 udariti Zemlju.

"Ako asteroid pogodi Zemlju, mogao bi da uništi cele gradove ili da izazove megacunami. Svi smo u opasnosti", tvrdi Zaharovič.

Zaharovič se poziva na čuvenu tezu o planeti Nibiru i kaže da ovaj obekta potiče upravo sa nje. Samoproglašeni astronom tvrdi i da će asteroid udariti u Zemlju 16. februaru i izazvati kataklizmu.

NASA je demantovala ovakve navode, osvrćući se i na teoriju o Nibiru, za koju kaže da je obična internet prevara.

Naučnici izračunali: Smak sveta biće...

Međutim, uprkos zvaničnom osporavanju Zaharovičevih neutemeljenih tvrdnji, korisnici društvenih mreža, kako se bliži februar, sve više dele teoriju samoproklamovanog astronoma o smaku sveta.

Neki su toliko bili inspirisani da su "izrežirali" čitav film katastrofe:

Udar asteroida i cunami
Izvor: YouTube

Drugi su se našalili pa su "najavljeni" smak sveta doživeli kao napokon dobru vest.

Šta vi mislite? Hoće li asteroid i cunami u februaru zbrisati našu planetu?

Ko pita, ne skita... :D

Cekajte ljudi, polako... Hoce li udariti u Zemlju 16. februara ili ce proci pored Zemlje 26. februara... Mislim, ako vec nismo udareni ;-D

Ko pita, ne skita... :D

@Ko pita, ne skita... :D Znaci to je: "Dva zemljotresa registrovana su u blizini grčkih ostrva Lezbos i Krit." Upalo je u more :P

Bo

Mali je to prečnik. Čulo bi se samo buć.