Modni brend napravio je maramu za glavu od sirovog mesa, ali razlog za to je dobar!
MOGA, modni brend poznat po raznobojnim maramama, napravio je šal za glavu od sirovog mesa, kako bi pokazao da "žene nisu samo meso i kosti", vec stvari ljudi, a sve u okviru kampanje "Više od mesa" koju su pokrenuli.
Ovu kampanju inspirisala je pevacica Lady Gaga o kojoj se pisalo u svim svetskim medijima nakon što je na dodelu MTV muzickih nagrada 2010. godine došla u haljini od sirovog mesa.
Iz kompanije kažu da u svojim kampanjama inace koriste "stvarne ljude", a ne modele. Ali, nekoliko puta su bili šokirani "ponižavajucim i misoginistickim komentarima" na racun žena u njihovim kampanjama.
"Veoma smo razocarani što na društvenim mrežama i blogovima cesto vidimo negativne komentare, i to ne na racun naših proizvoda, vec na racun žena u našim kampanjama, na racun njihogov izgleda, etnicke pripadnosti i lica", kažu iz kompanije.
"Ova kampanja treba da podseti ljude da žene nisu samo meso i kosti, vec stvarni ljudi koji imaju stvarne emocije, a njihov izgled i odeca nisu poziv za nepoštovanje".
Kreativni direktor ovog brenda kaže da su komentari na njihovu kampanju veoma dobri.
"Potpuno razumem konstruktivne kritike i to da na ljudi ne vole naše proizvode, ali vecina negativnih komentara nema veze sa našim proizvodima. Neki ljudi kritikuju naše devojke koje ‘ne bi trebalo da nose crveni karmin da ne privlace pažnju muškaraca’ ili komentarišu kako su te devojke obucene".
Noseci haljinu od mesa, Lady Gaga je 2010. rekla: "Ako ne ustanemo za ono u št averujemo, ako se ne borimo za svoja prava, uskoro cemo imati prava koliko i meso na našim kostima".
Svojom kampanjom, MOGA želi da promoviše prihvatanje razlicitosti i inkluziju.