• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Istraživanje: Domaće serije nagledanije

Domaće serije, koje se emituju na RTS-u, "Selo gori, a baba se češlja" i "Bela lađa", apsolutno su najgledaniji televizijski program u Srbiji tokom aprila, pokazuje istraživanje AGB Nielsen Media Research".

Domaće serije, koje se emituju na RTS-u, "Selo gori, a baba se češlja" i "Bela lađa", apsolutno su najgledaniji televizijski program u Srbiji tokom aprila, pokazuje istraživanje AGB Nielsen Media Research".

RTS je i dalje najgledanija televizija, a razlika u odnosu na drugoplasirani TV Pink je nešto više od pet odsto u korist Javnog servisa, što je u televizijskim parametrima osetna distanca.

RTS je u aprilu imao udeo u ukupnoj gledanosti od 26,8 odsto, PINK je imao 21,7, a trećeplasirani B92 9,7. Poziciju B92 ugrožava Drugi program RTS koji je u aprilu imao gledanost od 6,1 odsto, a tu je i TV Fox sa 5,9 procenata.

Pozitivan pomak beleži Hepi TV/Košava (2,5 odsto).

U deset najgledanijih emisija u aprilu su isključivo one koji se emituju na RTS 1 i TV Pink.

Na prvom mestu je serija "Selo gori..." sa gledanošću od 28,9 odsto, sledi serija "Bela lađa" sa 23 procenta, posle Dnevnika RTS-a (20,5 odsto), dolazi još jedna serija Javnog servisa - "Stižu dolari" (17,6 odsto), a odmah za njom i emisija "Sve za ljubav" TV Pink sa 17,5 odsto.

Među deset su se probili i "Grand šou" TV Pink, kviz "Slagalica" (RTS 1) i emisija "48 sati svadba" (RTS 1).

Interesantno je da direktan prenos fudbalskog derbija Crvena zvezda - Partizan u aprilu nije privukao očekivani broj gledalaca kraj malih ekrana. Nekada sportski događaj broj 1 u Srbiji zauzeo je tek 13. mesto među najgledanijim televizijskim programima u aprilu.

Istraživanje je sprovedeno pomoću takozvanih piplmetara (njih 880), postavljenih u isto toliko domaćinstava u Srbiji, što je podrazumevalo uzorak od 2.438 gledalaca.

Celu listu možete pogledati ovde

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

SERIJE