Dok na Bliskom Istoku bukti rat, jedna od vodećih američkih kompanija, Nike, osmislila je način za još snažniji prodor na tržište tog dela sveta, ali i ostalih regija u kojima živi pretežno muslimansko stanovništvo.

Hidžab.

Američki gigant Nike prvi je proizvođač sportske opreme koji je napravio hidžab za muslimanke i koji će se u prodaji pojaviti 2018. godine, pa je tako raspon cena ovog svedenog odevnog predmeta i dalje nepoznanica.

Hidžab je napravljen od laganog, rastegljivog materijala sa sitnim rupama koje omogućavaju cirkulaciju vazduha i ima produženi zadnji deo. Biće pravljen u tri boje, crnoj, sivoj i boji opsidijana, prenosi Gardijan.

Prodaja prvog sportskog hidžaba, nazvanog "Najki pro hidžab" počeće za godinu dana, međutim agresivna kampanja već je počela i muslimanke sa svih krajeva planete uveliko šeruju na društvenim mrežama neke od modela hidžaba uz najćešće komentare - konačno, jedva čekam, itd.



Rad na razvijanju tog proizvoda trajao je godinu dana, a testirale su ga sportistkinje među kojima klizačica Zahra Lari iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Lari, koja se nada učešću na sledećim Zimskim Olimpijskim igrama u Južnoj Koreji, objavila je na svom profilu na Instagramu fotografije na kojima nosi novi hidžab.

"Ne mogu da verujem da je ovo konačno ovde", napisala je Lari.

Konkurencija ima tačno godinu dana da se seti istog...